15 Ekim 2015 Perşembe

Mango | Makyaj Çantası


Çanta içinde çanta taşımayı seven kaç kişiyiz ?
 Evi çantasına sığdırmadan evden çıkmayanlar da bir ses versin hele bakim :)))
Bir çanta sever olarak her boyut hemen hemen her model favorim iken tabi ki çanta içinde çanta taşımak benim için bir mutluluk. 
Bu yüzden çok yıprandığını düşündüğüm Makyaj çantamı yenileme ihtiyacı duydum :) Gönlüm Ted Baker falanda idi ama ayaklarım ve cüzdanım beni Mango'ya iteledi :-D


 Ufak tefek göründüğüne bakmayın dünyaları alıyor içine :) Mesela ben ağrı kesici ilaç , dudak kremi , yara bandı , pamuk , ıslak mendil , cımbız , tırnak makası , mini makas , kaş sabitleyici , ruj , rimel , kapatıcı , gözenek küçültücü , bb krem , tel toka , lastik toka , mini boy parfüm olmadan çıkmam hatta bazen üstüne eklerim bir şeyler  :)) Ve bu çanta her şeyi alıyor birazcık fermuarını zorluyorum tamam itiraf edeyim yani makas ve tırnak makası zorluyor hep minicik olanlarından edineceğim bir ara :-D  Uzuuuuun lafın kısası Mango Outletten 19 tl ye aldığım bu çanta oldukça iş görüyor yani ihtiyaç varsa diyorum çantanın derisi falan çok kaliteli kaçırmayın ; öperingggg :)

6 yorum:

  1. o kadarı çantanda taşımaktan üşenmiyor musun yağğğvvv :D ıslak mendil ve ruj yeterli diğerlerini evde sür çık amannn süslü kokana seni :D
    öperim :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhahahahahahah yok yaaa disarida her sey gelebilir basima diye ilk yardim olusturdummm kendime valla usenmiyorumm :)))

      Sil
  2. ne güzel, güzel günlerde kullan :) bu arada bloğunu yeni keşfettim ve takibe aldım bende seni bekliyorum, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. çok hoşmuş bakayım ama küçük çanta hep bana yetmezmiş gibi geliyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahah bende öyle düşünüyorum ama bir şekilde sığdırıyorum çünkü yanıma alabileceklerimin sınırı yok :)))))

      Sil