14 Ekim 2015 Çarşamba

Günlük Kullanım İçin | Gosh | 51 Bronze Pie - Allık


 Bayram indiriminde ufacık bir alışveriş yapmış sonrasında köşeme çekilmiştim ta ki instagram paylaşımlarında herkesçe Gosh allıklar bahsedilene kadar. Gerçi Pembe olanı çok tuttu ama ben seçimimi Bronze - Turuncu olanından yana kullandım! İndirimli hali ile 15 tl ye aldım.


Allık ; pigmentasyon açısından iyi , kokusu çok güzel değil ama rahatsız edicide değil  , ambalajı kaliteli . Ben tekli olarak uygulamayı daha çok sevdim çünkü karıştırarak uygulamamda ortaya çıkan renk hoşuma gitmedi. Günlük makyajım da ya Gosh Broze allığı kullanıyorum ya da hatırlarsınız bir ara çok yazılıp çizilen Pastel ( Spring -Blush On - 15 ) alıklarından turuncu olanı kullanıyorum . İkisini de seviyorum . Gosh içerisinde minicik simler barındırıyor yani mat yapıda değil. Dörtlü içerisinde en açık olan renk (sol taraftaki) benim yüzümde ortaya çıkmadı bir tek o çok kullanışsız bana göre ama bazı kesim bu allığın far olarak da kullanılabileceğini düşündüğü için göz kapaklarının tamamına uygulamayı tercih ediyor. Bu renk dışında diğer renkler çok ama çok kullanışlı ve ben sonbaharım diye bağırıyor! Bence indirim zamanındaki fiyatı ile alınıp günlük kullanılabilecek güzel bir allık ama indirimsiz haliyle çok da gerek yok almaya diye düşünüyorum . 

Bu tarz yazılarım için " more than just make-up " etiketine tıklayabilirsiniz.


2 yorum: