8 Ekim 2015 Perşembe

Geçmiş Günlerin Dedikodusu

Bu yaz çok okuyamadım bahanelerim sağlam ama buraya gerek yok dökülüp saçılmaya zira toplayamam :) Fi yi size anlattım Çi yi de bitirdim ( Okuma Halleri'ne eklenecek bir ara ) ama Pi ye geçmeye çekiniyorum ara verip bir Sarah Jio mu yapsam :))


Canım tosbağam ile renkli , hareketli bir yaz geçirdik ama havalar soğuyunca o da içine kapandı , yemek yemez oldu ! Tosbiğimin #tbt si olsun bu kare :)


Havalar bozmadan bir İkea yapalım dedik !! İkea ya her gitmemizde her şeyin aynı olması ! Yeni hiçbir şeyin gelmemesi ama yinede boş çıkmamamız ! Bir başka saçma durum ile karşınızdayım. Üstüne ikea bize o kadar uzak ki . :/ Yani gitmesek olur daha ne alacağız ki oradan hı  :/ 


Geçmiş günlerde yaptığımız en mantıklı şey ;  sevdiceğimle yeşil çay içmemiz artı evden dışarı çıkmamamız :))))  


Kurabiye yapmaya çalışıyorum ama henüz ne görüntüde ne de tatta tutturmuş değilim :/ Neyse canım ona tadını veren yapma niyetim idi bence ! Sevdiceğime bayram kurabiyesi  yaptım da ^.^






4 yorum:

  1. tosbanın adı ne yaaaa :)

    YanıtlaSil
  2. Kupalar çok hoşuma gitti, kurabiyeler de çayla nefis olur, yaptıkça insan alışıyor önemli olan başlamak :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani kurabiye ve türevlerini bir tutturamadım gitti :/

      Kupalar benim değerlim , beş yıl oldu alalı ama hala paşabahçe de bulunuyor :)

      Sil