19 Ekim 2015 Pazartesi

Bir Pazar Kahvaltısı.


Evde ya da dışarıda olsun Pazarın tadı bizce kahvaltıyla çıkıyor bu konuda bir çoğunuzla hemfikiriz diye düşünüyorum. Sevdiceğim ve ben kahvaltı yapmayı zaten çok severiz ama Pazar günü daha bir özeniriz , Güne çok erken başlamak için sözleşiriz ve 08.30 gibi de buluşmuş oluruz. Çoğu zaman sevdiceğimde hazır kurulmuş kahvaltıya konarım ama ayda bir iki kez de sevdiğimiz ya da yeni yerler keşfedebileceğimiz semtlere gideriz. Oturduğumuz yerde Beğendik , Gurgum , Cumhuriyet , Butikek gibi yerler kahvaltı için çok ideal , güzel vakit geçireceğimiz yerler :) Beğendik ve Gurgum favorimiz. Bu sefer Çayyolu 'nda ki Beğendiğe gidelim dedik maksat özge araba sürsün , pratik yapsın :-D Sürdüm ama bacaklarım uzun bir süre titredi , durduramadım haftaya Yapracığa kadar süreceğim nereden baksak 40 km , bir duanızı alırım <3

 Neyse uzun lafın kısası Çayyolu - Beğendik kendimizi mutlu, rahat , evimizde gibi hissettiğimiz bir yer. 


Saatlerce oturup çay içebilirim dediğim bir yer ki rahat 3 saat kalkmadık sevdiceğimle :) Evde olduğu gibi orada da çay servisimi yaptı sağ olsun :) İlk bardak benim sonraki bütün bardaklar sevdicekten bizde böyle :))))


Dekorasyonuna ayrı bayıldım buranın diğer Beğendiklerden farkı dekorasyonu , daha şık , gösterişli...


Bir diğer farkı da balkonu var ve en azından yeşilliğe,parka bakıyor ve açık havada da kahvaltınızı yapabiliyorsunuz.

Pazarın hakkını böyle vermiş bulunuyorum. Mutlu Haftalar herkese :*

Bu tarz yazılarımı okumayı seviyorsanız " Geçmiş Günlerin Dedikodusu" etiketini tıklayabilirsiniz. 

10 yorum:

  1. Ben de pazar kahvaltısına bayılanlardanım :) Keyfiniz daim olsun...

    YanıtlaSil
  2. çok güzel bir yermiş , ben de çok severim kahvaltıyı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendik ' in hemen her şubeleri güzel ama buraya biraz daha özenilmişş :)

      Keyifli kahvaltılarınız eksik olmasın ^.^

      Sil
  3. Ankara'da olsam ve önceden bilsem 5 dakika yanınıza uğrayım derdim o kadar yakınız :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaaa inanılmaz mutlu olurdumm öyle bir sürprizin olsaydı :(((((

      Sen Ankara'da olduğunda ben oraya gelirim kiiii çok yakınım bir otobüscükkkk , araba varsa da 15 dk , aklında olsun tamam mıııı ^.^

      Sil
  4. kızılaydaki beğendikte yemiştim ama bunu bilmiyoduum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hmmmm bende kızılaydakini hiç bilmiyorummm :)

      Sil
  5. pek oj yermiş, var mı kıs böyle mekanlarınız angarada :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha ben ankara merkeze belediye otobüsüyle tam 1.30 saat uzaklıktayım o yüzden bu taraflarda çok güzel mekanlar var seyhanımmmm :) Armada ve Next Level dada çok hoş mekanlar var merkeze daha yakın bu iki yer :)

      Sil