3 Eylül 2015 Perşembe

Rehber 18 | Kolay Saç Modeli.


Kuaförlerle aramın hiç iyi olmaması beni bu tarz ( Rehber - More Than Just Make Up) postlar yapmaya kamçılıyor. Çok da güzel oluyor bence oturun saçınızı kendiniz yapın ! Kazandırmayın kendini bilmez kuaförlere :/  Kesim dışında saçımı kendimi yapıyorum ; özel gün falan fark etmiyor artık zaten bu gidişle düğünüm dışında da gitmeyeceğim. O kadar yıldım. Görselin kaynağı ise Pinterest . Bundan sonra diyorum düzeni sağlarsam her hafta bir model mi paylaşsam ne topuzlar ne örgüler var hemde çok yapılır yani ? İster misiniz? Mesela her Perşembe ? 
Neden olmasın :) Bugünden başlıyorum ve paylaşıyorum ;



Bu benim çok ama çok kullandığım örgü modeli ( Mısır ) haline geldi. Önceden beceremiyordum ama mantığını kavrayınca elim alıştı.  Çok ama çok şık ve bakımlı duruyor bu model . Sımsıkı örmenize gerek yok çünkü salaşlığı hak ediyor. Günü kurtardığı gibi bence özel günleri de kurtarıyor çünkü günümüz artık yapılı saçlardan çok doğal gürünümlü bilhassa yapılı durmayan saçları kabul görüyor.


10 yorum:

  1. Ay ben bunu beceremiyorum işte!!!
    Youtube da ne videolar izledim, olmuyor.:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa gel ben senin saçını örerimmmm :)

      Bende bir arkadaşımda gördüm çok basit dedi gösterdi , üstüne video izledim sonunda oldu :)

      Sil
  2. bu örgüyü lise yıllarımdan beri biliyorum :) benim saçlarım kısa olduğu için bana gitmiyor :) MEB'in kuaförü durumundayım gelen bana saç ördürüyor :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eheehe yetenek abidem benim her iş geliyor elinden , maşallah :**********

      Sil
  3. Ne de güzel bir saç modeli , çok beceriksizim bu saç konularında :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende öyleydim ama inanın üstüne azıcık düşünce oluyor :)

      Sil
  4. Yaa benim saçlarım kat kat ve dalgalı olduğu için örülmüyor ki ya çıkıyor hemen pıt pıt bir yerlerden çok sinir bozucu :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyyyyy hemencik uzasın saçalarınnn :)))

      Sil