16 Eylül 2015 Çarşamba

Pudra | Estee Lauder - Double Wear/StayinPlace-Powder



Her zaman bir pudra sürüp çıkan kişilere özenmişimdir. Nasıl yani bir pudra gözeneklerini kapatıyor mu ? Yeterli mi diye çok da sorduğum kişi vardır  ! Benim yanaklarımda gözenekler , burnumda siyah noktalar ve ayda bir iki tane kesin ama kesin çenemde oluşan sivilceler var. Bunların yanında cildim inanılmaz kuru :) Yani dünyanın en iyi pudrası bile bende bazsız ya da çok incede olsa likit bir kapatıcı olmadan işe yaramaz yani öyle sanıyorum çünkü henüz bir baz ile denemedim  . Makyaj sabitlemek adına ve ince yapılı bb kremlerin üzerine kapatıcılığı artırması için bir pudra arayışına girdim. İzlemediğim Türk ve yabancı vlogger kalmadı sanırım. Okumadığım kozmetik bloğuda kalmadı:) Evde oturduğum yerde " "Clinique " almaya karar verdim ! Denemeden çok ta emin olarak kesin Clinique dedim. 


İzlediğim videolar beni çok etkilemişti. Övgüyle bahsediliyordu fakat hesaplamadığım bir şey vardı Ten tonum ! O kadar emindim ki bir tanesinin bana uyacağına ve onu alıp çıkacağıma :) Neyse Boyner e girdim ve en gerildiğim an , gelin ürünü deneyelim yüzünüzde dedikleri an ' a kuruldum. Kadın Clinique in pudrasını yüzüme uyguladığında öyle bir hayal kırıklığı yaşadım ki anlatamam. Cildimde topak topak durmasının yanında hiç kapatmaması üstelik yüzümde sapsarı durması !!!!! Nasıl ya dedim :/ Kadın hemen bir de Sheseido deneyelim; bir bakalım çok iyi dedi. peki dedim ve sheseido yüzümde pembik durmasın mı :))) Meğer sheseido pembe alt tonlu ciltlere kusursuz görünüm sağlıyormuş. Kapatıcılığı mükemmeldi o ayrı ama uygulamadan önce bir şey sürdü yüzüme . Neyse en son Estee Lauder standına alındım. Sonunda cildim ile birebir tonu buldum (Desert Beige 08 ) meğer benim cilt inci tozu istiyormuş :)))))) İçinde inci tozları olan , makyajın kalıcılığını ciddi anlamda canlı tutan , benim cildimde ki gözenekleri çok da tek başına kapatmayan ama hemen her gün cildimde uyguladığım bir pudraya kavuşmuş oldum. Sevdiceğimin yıl dönümü hediyesi olduğunu belirtmek isterim ; canım yaaaaa yerim :)


Çok şık lacivert bir kaba sahip bu ürün içinde bir adet sünger barındırıyor. Henüz bir baza sahip olmadığım için baz üstündeki performansını bilemiyorum bu yüzden sünger ile uygulama yapmadım. Ama ben cildimde ki kusurları kapattıktan sonra kesinlikle pudrayı RT pudra fırçası ile makyajımı sabitliyorum  Kesinlikle ama kesinlikle mükemmel derecede yüzümdeki makyajı koruyor. Sabitlemesi kusursuz. 


Bittiğini bu gidişle bir seneye yakın görürüm ama o kadar çabuk bitmesin ömrü için 2 yıl dedi kadın :) Diyeceğim o ki sakın ama sakın izleyip, okuyup karar vermeyin gidin deneyin en doğrusunu seçin zaten markayı belirleyince bütçenizi aşağı yukarı tahmini ayarlıyorsunuz çok sürpriz olmaz yani başka olası marka seçimleriniz. Pudra ne kadar gerekli tartışılır önem sıranıza göre ama ihtiyacınız var ise Estee Lauder pudra ve fondöten konusunda çok başarılı kendi adıma standı bir yoklamanızı önerebilirim. 

Fiyat : 155 tl.  

2 yorum:

  1. güle güle kullan canım. ben makyaj yapmayı sevmem öyle 155 tl falan veremem ya :) günlük göz kalemi, ve rimel yeterli benim için :) gözenklerim yok ama çillerim vae e onları da kapatmayayım bi zahmet :D :D öpüyorum süslü guzummm :D
    hee o makyaj diil bakım diymi :D makyajsız kişinin bakımsız kişi ile bir olduğu kanısında bi hatun var da burda :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol balııımmm :) Bende şurda bir iki yıldır seviyorum öncesinde rimel ve ruj dışında bir şey sürmüyordumm :)) çilleri çok severim anneminde var ama malesef baba tarafına çekmişim ben :/ ya hepsi yatırım çalışmıyorum bende veremem bu kadar para ama hani düğün varya seneye onuda düşünüyorum alırken :) Hediye hakkımı kullanıyorum doymuşum kıyafete e pırlanta yada teknolojik bir şey alamayacağıma göre kozmetikten faydalanayım dedim hahahahah nasılılm , süperim en çokta seni öperim :)))))))

      Sil