14 Eylül 2015 Pazartesi

Kozmetik Alışverişi | Urban Decay Naked 2


Tanıştırayım bu benim yeni bebeğim :) O kadar ünlendiler ki yeteeeer artık dediğinizi duyar gibiyim ama cazibesine dayanamadım :-D . Günlük için far dosyamı kapatmıştım ( The Balm - BonJovi)  ama özel günler için elimde kaliteli hiçbir şeyim yoktu. Daha önce dediğim gibi kozmetik adına elimdeki ıvır zıvırlardan kurtuldum ve her çıkanı almaktansa araştırıp kendime en uygun ve en iyisini almayı hedefledim. Sonuç olarak renkli göz makyajında ; Urban Decay Naked serisinden de 2 yi almaya karar verdim.  


Renklerin doğal tonda olması ve sedefli olmaları sevdiğim azıcık tozutmaları da göz ardı ettiğim özellikleri . Aslında bakarsanız bu naked serilerinden herhangi birine sahipseniz bence üçüne de sahipsinizdir. Tonlar arasında uçurumlar yok ve palette 2 bilemediniz 3 ton apayrı. Üçüne sahip olmak biraz gereksiz. Yine de siz bilirsiniz sonuçta koleksiyonerseniz nasıl olsa beni dinlemeyeceksiniz. :) İçinde yer alan fırçayı çok sevdim kesinlikle kötü ve kullanışsız değil. Bu duruma ayrı seviniyorum çünkü hiç göz için fırçam yoktu.  Yalnız fotoları kullanmadan önce çektim ve alalı çok olmadığı için bir kez test sürüşüne çıktım :)

renkleri çok yansıtamadım ne güneş ne oda ışığı , beceremedim bu işi.

Asıl olarak bunu alma sebebim sayıca iyi markalı kendi en özel makyaj ürünlerimi  oluşturmaktı. Kuaföre gidip makyaj yaptıran ya da mac lere gidip şöyle bir yere davetliyim ona göre makyaj yapalım diyen biri değilim. Kendi işimi kendim göreyim elimin altında ihtiyacım olan her şey bulunsun diyenlerdenim. 


Tonların swatchlarını amatörce göstermektense bu palet ile yapılmış makyaj örneklerini vermek istedim bence daha çok işimize yarar . Tabiki bu makyajlarda urban decay far bazı kullanılmış. Paletin içinden 4 adet urban decay far testeri çıkıyor. 




Görseller pinterestten daha bir sürü görsel vardı ama kopyalama kalitesini pek sevmediğimden koymadım :)))) .

Nereden ulaşabilirim derseniz ?  Urban Decay markasına artık Sephora dan ulaşabiliyoruz . Araştırmalarıma göre gelin makyajlarında joker bir parçaymış ! Her tene her göz rengine uyan bir palet diyorlar; haberiniz olsun :)
  Fiyatı 169 tl.


Mutlu , süslü haftalar :*







7 yorum:

  1. Wow! It's beauty :)

    welcome to my new post about...

    http://anngrigorieva.blogspot.com

    http://anngrigorieva.blogspot.com

    ♥♥♥♥♥

    YanıtlaSil
  2. bende 2 ve 3 var 3'ü bir tık daha fazla seviyorum sanki..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 3 ü nedense hemen eledim , 1 ve 2 arasında geldim gittim sarım çok pembe geldi üç bana :)))

      Sil
  3. güle güle kullan payetcim :)

    YanıtlaSil
  4. amazing! I need one of these Naked palettes!

    xx

    YanıtlaSil