29 Eylül 2015 Salı

Kozmetik Alışverişi | Missha & Mac



Bu yıl kozmetik yılım olmuş olabilir :) Denk geldi diyelim. Birçok ihtiyaç bitince sonunda kozmetik taşlarımı yerli yerine oturtmayı başardım . Üç beş eksiğim kaldı onlarında acelesi yok vardır zamanı diyorum :) Zaten bir şeyi çok isteyince o sizi eninde sonunda buluyor ; inanın. !

İlk önce Missha alışverişimden bahsedeyim. Ankara'da epeydir varmış hatta Holika Holikadan önce! Missha da Holika gibi Kore kozmetik markası. İlk defa girdim biraz fiyat gezdim .


 Oradan ne alınır çok kestiremediğimden ve oraya ait bir eksiğim olmadığını düşündüğümden sadece bir fırça aldım çıktım. Jel eyeliner çok kullandığım bir şey fakat kendi fırçasının kılları zamanla döküldü , yamuldu . Missha da gezinirken gözüme çarptı da öyle aldım yoksa aklımda bu da yoktu
Fiyatı 13 tl ^_^


Yapısını ve kılların boyunu , sıklığını sevdim . Henüz denemedim . Dökülmesin yeter sonuçta eyeliner fırçanın yanında el becerisi isteyen bir teknik.


Gelelim mac alışverişime :)
Tüm üniversite hayatım boyunca mac e dışarıdan bakmış biri olarak artık içine bu yıl girmiş bulunuyorum. Hep alıcı olduğum zaman gireceğim derdim. İşim olsun maaşım olsun dolu dolu çıkacağım derdim. İş olmadı hala ama Allah nasip kısmet etti işte. Bayram harçlığı vesile oldu :)


Mac de benim tonlarım bunlar. İlkler olduğu için öyle heyecan aramadım herkesçe sevilen herkes de olan ve joker olabileceğini düşündüğüm deneyince de yakıştığına inandığım Kinda Sexy ve Velvet Teddy aldım. Zaten yapı olarak rujda kesinlikle matlığı seviyorum bu yüzden ikisini de mat olan seriden seçtim.


Üstteki Velvet Teddy alttaki Kinda Sexy. Fiyatları 58 tl. Malesef dolar arttıkça bunların fiyatları da artacak. 


10 yorum:

  1. Güle güle kullan balım.:)

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullanın :) Gerçekten Mac'teki en iyi rujları tercih etmişsiniz, Taupe olanına da bakmanızı tavsiye ederim, Velvet Teddy'nin biraz daha koyusu gibi. Mat rujları kesinlikle çok başarılı <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :)

      Mocha ve Taupe aklımda olanlardı ki hala aklımdalar ikisini de almak istiyorum ama ankamall şubesinde ikisi de yoktu bakalım bir yerde denk gelirim diye düşünüyorum :)

      Sil
  3. ay bu bakımlı bloggerlar insanı çok özendiriyor.
    misshanın bb kremi çok ünlü çok iyiymiş ben bilmem kullananlar öyle diyii ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eheheh dimi dimi beni de bulaştıran bir blogger :))

      aaa bak bilmiyordum BB kotam doldu kalsın canım o da :)))))

      Sil
  4. Rujda bende mat seviyorum renklerini de çok sevdim çok naturel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yihuuu sevindim begenmene , tesekkurler canin :**

      Sil