19 Eylül 2015 Cumartesi

Kozmetik Alışverişi | Gratis&Watsons ( Bayram İndirimi)


İndirimler bitmeden ihtiyacım olan pamuk vs şeyler için gittiğim gratis kesinlikle ilk günden yağmalanmıştı. Tester konusunda oldukça bakımsız olan Gratis üstüne birde ürün kıtlığı yaşıyordu. Ne sorsam stok sıkıntısı yaşıyor o marka dediler eee siz ne satıyorsunuz indirim günlerinde  bir The Balm birde Benri pamuk mu ????  Ki onları da bulabilene aşk olsun ... 

 Sonuç olarak oradan sadece RT Expert Face adlı fırçayı aldım , çıktım. O da son bir kalmıştı. %30 indirim ile 25,75 tl ye geldi.  Bu fırça yerine aslında Beauty Blender almayı istiyordum ama nedense elim gitmiyor bir türlü ona . Gelir gelmez expert face fırça ile yüzüme Wake me up - Rimmel London fondötenini uyguladım ve sonuç bir harika. Gerçekten fondötenin hakkını veren fırçalar çünkü el ile uyguladığımızda hem daha çok ürünü yüzümüze boca ediyoruz hem de elimizle yedirirken fondötenin yapısını inceltiyoruz . Daha önce almadığım için pişmanım bence yılbaşında %50 yapmalılar indirimi :))) %30 hiç beğenmediğim bir indirim oranı :/




Watson aslında en temizi idi. Her şey vardı fakat her şey sadece watsons karta sahip olanlara indirimli idi. Revlon markası için girmiştim çünkü indirimsiz hallerine o parayı vereceğime mac den alırım diyordum. Ama son zamanlarda kozmetik alışverişini abarttığım için mac i uzun bir süreliğine erteledim hazır Revlon da %40 lık bir indirim varken yararlanayım dedim. 

Colorbrust  matte balm serisinden " 225-Sultry "  ı aldım . İndirimli fiyatı 18 tl idi. Herkes tarafından bu ton çok ama çok  sevilmiş hatta stok falan yenilenmiş Sultry için. Yapısını, duruşunu çok sevdim bir taneyle kalmam gibi herhangi bir indirimde bir iki tane daha alırım :) Swatch işlerini ben beceremiyorum instagram da #revlonsultry diye aratırsanız bir sürü uygulanışını görürsünüz :) ZAma herkesin teninde farklı durur en iyisi siz gidin yerinde deneyin ; denemeye hatta kullanmaya kesinlikle değer!

Hadi sıra sizde siz neler aldınız ?
 İndirim oranları çok sevimsiz dimi yılbaşı daha verimli olur inşallah :)))


15 yorum:

  1. Gratisin her yerde %50 olan Max factor indirimi yaşadığım yerde %30du. Nasıl bir firma mantığı anlayamadım, testerı da yoktu! iki kat sinir olup Watsonsda %50 indirimi görüp fondöten ve pudrayı oradan aldım.Gratisten de şu çok övülen lorealin sun kiss jelini aldım.
    Stokları yenilemiyorlar sanırım. Ilk gün ilk saatlerde bulan buluyor.Ben ikinci gün gittim, mağaza açılır açılmaz sun kisslerden iki tane vardı mesela.Indirim günlerce sürse ne fark eder stoklar yenilenmedikçe :)) Yalnız eyeliner almayı unutmuşum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alla alla şikayet etmelisin gratistr ye :///

      Yani bende ihtiyacım olan hiçbir ürüne tester dahilinde ulaşamadım güya indirim var işe yaramadı hiçççç!

      Sen yine halletmişsin canımm güle güle kullan bugün gratis son , watsonsda 23 e kadar sürüyor indirim haberin olsun eyeliner için :))))

      Sil
  2. Ben pamuk stokladım. Garnier makyaj temizleme suyu aldım yeşil olandan:D Blistex dudak nemlendirici aldım :) bi'de golden rose velvet matte 12 numara :P tamamen ihtiyaç alışverişi oldu yani :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oooohhhh yarasın canımmmm güle güle kullan hepsini :)

      Bi wetnwild kaş sabitleyici bulamadım yaaaa bende ama pamukları bugün buldummmm :-D

      Sil
  3. güzel günlerde kullan balım:)

    YanıtlaSil
  4. ayyy artık şu ertelediğim kozmetik alışverişine çıkmalıyım evet :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahah kuzucumm ihtiyaç varsa erteleme zira dolar artıyo bunlarda artıyo :))))))))

      Sil
  5. RT Expert fırçayı nereden aldın? Yazından sonra gratise gittim 70 den 50 li rakamlara düşmüştü. Watsonsta da yoktu 😔

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Batıkent atlantis şubesinden aldım canım . Setler dediğin fiyatlardaydı , tekliler 20-30 arasıydı. Watsonsda zaten RT fırçalarında indirim yoktu kuzu :/

      Sil
    2. Tekli fırça için o fiyat yazıyordu ilginç ya 😂

      Sil
    3. Yuh ya o şube ciddi anlamda şikayet istiyor bence :/

      Tekli fırçaların indirim oranı bile çok az geldi bana tanesi 50 ne demek çılgınlar :)))

      Sil
  6. Bu fırça benim sahip olduğum tek fırça ve inanılmaz iş görüyor. Benim gibi bu işin uzağındakilere bile yardımcı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çoooook memnunummm birde allık için aldım mı tamamdır bence :))))

      Sil
  7. Bilmem fark eden oldu mu ama gratis öncesinde fiyat şişirip sonra indirim yaptık diyor. 20-21 kasım indiriminde güya her ürün %40 ve gratis kartla +%10 indirim vardı. Bedava dağıtıyorlar gibi resmen ne bulduysak alıp çıktık. Sonradan fişleri kontrol edince aslında herşeyi normal fiyatına satıp sadece gratis karta %10 indirimi uyguladıklarını farkettim. Üstelik bu zamana dek tüm gratis alisverislerimde indirim kasada uygulanıyordu bu kez enteresan bi şekilde etiketleri indirdiklerini ve barkodlardan otomatik indirim görüldüğü söylendi. Bu durumu benden başka yaşayan var mi kızlar ??

    YanıtlaSil