27 Eylül 2015 Pazar

Hobisel Bir Mesele.


Kendimi bildim bileli kinder oyuncağı biriktiriyorum . Dolu dolu kaç kutu oyuncağım var bilmiyorum bini geçmiştir. Hep hayalim incecik cam bir raf yaptırıp hepsini bir duvara dizmek inci gibi :)




Koleksiyonuma katılan en son tamamladığım minyonlar serisini gururla sunarım :)



Her üçlü kutuda bir minyon çok acımasızca idi. Tekli kinderler de ise minyon şansımız çok azdı. İnstagramdan bir arkadaşımın sayesinde keşfettiğim bir durum ile bir haftada seriyi tamamladım :)
Nasıl mı ?


Yumurtaların paketlerinde bir takım şeyler yazıyor. Üçlü kutudaki yumurtaların ikisinde "U" birinde "T" yazıyordu. Ve minyon T yazılı olan yumurtadan çıkmıştı ve ben cevabımı almıştım. ^_^


"T" yazandan minyon çıktı mimlemesinden sonra ;
üçlü kutu almaktansa tek satılan kinder yumurtalarının arkalarını kontrol ederek "T" yazanları seçtim ve birazcık şasımla çok çabuk toplanıverdiler:)


Böylelikle sırrımı sizinle de paylaştım var mı minyon biriktiren ? Varsanız artık işiniz daha kolay :)
 Herkese mutlu haftalar :)

6 yorum:

  1. Ben şirinlerin yeniden gelmesini istiyorum.O zamanlar biriktirmedim şimdilerde pişmanım...Sponge bob a gelebilir hani :) İstek yazdım ama kaale almadılar :/ Çok dandirik oyuncaklar çıkıyor, koleksiyonlar dışında :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Bende mickey serisi yeniden başlasın istiyorummm ! bir tanesini bulamadım ne yaptıysam ... Evet son üç yıldır ciddi kalitesiz ve dandik oyuncaklar çıkıyor ama son üç seride çok başarılı idi :)

      Sil
    2. Bende topu topu bir tane mickey serisinden minnie mouse var. :) Hep koleksiyon yapayım istedim ama sonrasında sadece istemekle kaldım çünkü aklıma gelmedi.:p

      Sil
    3. aksine benim aklımdan çıkmıyor :))) ekmek almaya gitsem tmm gitmişken kinder de alayım derim hatta aynı yerlerden almamak için başka marketlere giderim :)))

      Sil
  2. arkadaşlar ben de kinderden çıkan oyuncakları biriktiriyorum.hastalık haline geldi.sizde ne kadar var.sonrasında bu oyuncakları ne yapmayı düşünüyorsunuz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://sequin-2012.blogspot.com.tr/2016/07/gecmis-gunlerin-dedikodusu-istanbul.html?m=1

      Bu postumda (istanbul) son karede bir çerçeve var öyle yapacağım ben :)

      Sil