20 Eylül 2015 Pazar

Hafta Sonu .


Çılgın Hırsız 1 ve 2 yi izlediniz mi bilmiyorum ama benim favorilerim arasında ! Agnes beni mutlu eden bir karakter . Hele bir videosu var "Yumuşacııııııııııııııııııııııııııııııık" diye hafta sonu açıp açıp izleyip güldüm :) Minyonlar hayatıma aldığım ve beni çoooook güldüren son animasyon karakterlerim. Kinderin minyonlar serisini duyunca tabi kiii çok mutlu oldum. Başladım ve 5 tanesini buldum bile hadi bakalım seri tamamlancak mı ? :)


Kara kaplı , kara sayfaları olan bir defter aldım yanında beyaz kalemi ile. Önümde çok zor günler birde önemli bir gün var . Göze alarak çıktım bu yola . Umarım her şey hayırlısıyla ve huzurla olur. Hayırsızsa geri dursun.


Pazarın hakkı sevdiklerinizle yapılan bir kahvaltı ile verilir dedik Eymir e gittik. 


Dönem dönem takıyorum bazı şeylere misal ; üniversitedeyken kılık kıyafete , mezun olduğumda iş aradığım için resmi kıyafetlere,  isteme - söz derken parti ıvır zıvırları , çeyizsel şeylere ... Şu an bunların hepsinde hevesi kaybolmuş sadece kendim için yaşıyor gibi hissettiğim ve kuyruğu dik tutma çabasına bürünmüş psikolijimle kozmetiğe sarmış bulunuyorum aslında hepsi ihtiyaç :) .
 İllaki postlardan anlamışsınızdır :) İşin itiraf kısmı da şu : Bakımı da unutmamak adına indirim bitmeden birde buraya uğramış olabilirim.



 E bir hafta sonunun ve geçmiş günlerin dedikodusunun sonuna geldik . 

Keyifli haftalar :*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder