28 Eylül 2015 Pazartesi

Geçmiş Gün ; Bayram.


Bayramda Antalya da yaylada idim. Buraları yani dağı taşı şehirden daha çok seviyorum ! Her zaman olsa sıkılırım ama senede bir olunca özlüyorum.


Toroslara çıktım , bol bol temiz hava soludum , nar bahçelerinde kayboldum , az uyudum ,  dağcılara hayran kaldım,
 Bazı insanlar yaşamanın hakkını da veriyordu tadını da çıkarıyordu.


Yaylalarda yazdan eser kalmamıştı ama şehir aksini söylüyordu. 


O hayran kaldığım dağcılar ya çadırlarda yatıyorlardı ya da böyle evlerde ;


Son bir kaç yıldır şanslı yahut şanssız olduğuma karar veremiyorum . Bazı konularda bin şükür derken bazı durumlarda bu düzen böyle gitmez ya elbet düzelir diyorduk ! Detaya inersek arife gününde Antalya il sınırına gireli on saniye olmuşken öyle bir haber aldım ki yinede her şey de vardır bir hayır dedik başka ne diyeceğiz ki...


Bayramı bitirdik üstüne Akdeniz ' de koskoca yaz sezonunu kapattık ; döndük. Hatta dönüşümüzde kuşlar güneye göçe bile başlamıştı ; şahit olduk ! :)



2 yorum: