27 Eylül 2015 Pazar

Bakım Alışverişi | Holika Holika


Bakım denilince aklıma nemlendirici ve sivilce , siyah nokta gibi şeyleri arındırıcı kremler , maskeler gelir aklıma. Yani bakımdan anladığım ve kendime uyguladığım bu. Stresli ve sinirli yapım yüzünden ; cildim payına düşeni alıyor ve vücut tüüüüm reaksiyonlarını yüzümde dışa vuruyor. Bende onlarla mücadele edip duruyorum .

Alışverişimin baş kahramanı hatta hayatımın olmazsa olmazı Yatıştırıcı - nemlendirici - hücre yenileyici jel. Birinciyi bitirmek üzereyken ikincisini aldım. Çünkü bayramda Holika Holika da indirime girmişti. Bu jeli daha öncede anlatmıştım ama okumayanlarınız için bir kez daha anlatacağım. 


Jel Aloe Vera yaprağı özü içeriyor. Cildinizi nemlendiriyor , tahriş olan bölgeleri yatıştırıyor hatta iyileştiriyor. Benim gözlemlediğim nemlendirmesi iyi , serinletici özelliği ve ferahlatıcı etkisi var. Sivilcenizi söndürüyor hatta kuruyor. Yanıklar üzerindeki etkisi inanılmaz! Tabi ciddi bir yanıktan bahsetmiyorum. Çaydanlık kulpunun el yakması , ütü buharından oluşan yanık yada saç maşasının yanığı gibi yanıklardan bahsediyorum. Gözümün kaz ayağı denilen bölgesine de itina ile uyguluyorum ve hücre yenileme etkisini en iyi orada gözlemliyorum ! Göz altı torbalarıma çok ama çok iyi geldiğini şiddetle savunurum  :)) Bu nemlendiriciye kendi cildimde ki etkileri doğrultusunda kefilim.O kadar çok seviyorum. Fiyatı indirimsiz 35 tl.


Siyah noktalara açtığım savaşta kullandığım ürün olan Pig Nose a gelelim . İlk kez deneyimlediğim bir krem... Açıkçası alırken ürktüm içeriğinde domuzla alakalı bir şeyler var mı diye. Sonra biraz araştırdıkça holika holika satıcısının Koreliler için domuz figürünün çok şirin kabul edilişi bu gibi ürünlerde görsel olarak kullanılabildiğini cevabını okudum bir yerlerde. İçim az buçuk rahatladı.



 Ürün beyaz krem ve keskin limon kokusuna sahip. Banyo sonrası burnumu ıslatıyor ve elimle üstüne sürüyorum . 15 dk ovalayarak yani minik masaj hareketleri ile bekletiyorum ve sonrasında yıkıyorum . İlk kullanmada siyah noktalarda çok az bir azalma oldu  ve burun üstündeki pütürlükleri yok etti. Yani kabuklaşmış , sert derinizi ; kaygan , pürüzsüz ve yumuşacık yapıyor. Haftada iki kez uygulayacağım bakalım siyah noktalarda azalmayı artıracak mı ? Tabi ki kesin çözüm aramıyor ve beklemiyorum sadece cildim temizlensin derdindeyim. Yine oluşursa yine maske yaparız bu düzen böyle gider :)

Holika Holika da bayram da ikinci ürüne %40 indirim vardı. Pig Nose kremini bu sayede deneme fırsatı buldum sanırım indirimsiz 35 tl idi. İndirimle 21 tl ye geldi.


6 yorum:

  1. ne güzel renk ne güzel kutu öyle ya ne güzel yeşil :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. içi de dışı gibi çok güzel deep :)

      Sil
  2. ankaradayken incelemiştik de almamıştım..

    YanıtlaSil
  3. Şu aloe vera jeli almak farz oldu:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ona olan sevgim öyle böyle değil her türlü al derim :)))

      Sil