3 Eylül 2015 Perşembe

Alışveriş | Ankle Boots


Şu Ankle botlar tam benim tarzım. Hem kotun altına yakışıyorlar hem elbise , etek. Daha ne olsun dimi iyi ki trend olmuşlar ! Bu sevgim yüzünden sonunda bir tane edinerek kendimi kışa hazırladım. Evet evet geçen sefer ki kot alışverişimde bahsettiğim gibi bir de bot adım mı tamamım kışa ben demiştim hatırlarsanız ve şu an gayet hazırım. :) Mutluyum .


Almaya giderken aklımda deri - siyah ya da süet - krem vardı.  Zaten evdeki hesap ne zaman çarşıya uymuş ki :) Yine de sonuçtan çok memnunum ( süet - siyah ) çünkü beni kurtaracak her şeyle uyum sağlayacak bir seçim yaptığımı düşünüyorum. 8 cm lik topuğu ise bana boy katacak eheh ^_^ 
 Ben Bershka dan 99 tl ye aldım ama her yerde bu fiyata yada bunun üstünde bir fiyata bulabilirsiniz , kaynıyor mağazalar :)


Petite blogger larımdan da üç - beş ankle bot kombin önerisi ile posta veda ederim , öperimmm :)

( Niye petite seçiyorum çünkü boyları 1,52 - 1,58 oluyor nu bloggerların , çaktınız  :-D )
( Petite stylish- Extra Petite)

9 yorum:

  1. Özgem çok güzeller güle güle kullan.. Süetler görünüş olarak çok güzeller de su çekiyor yağmurda.. Bir kere süet aldım daha almam dedim ama elim süete gidiyor yine de. Eşim bırak o süet deri alsana diyor :D :D senin boyun gayet güzel bence :) imza:1.68'lik boyuyla 10 cm topuklu delisi :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol bebeğğğiiim daha güzeli , iyisi senin olsunn :)

      Ya biliyorum amaaaa napim aldım işte zaten çok yürümüyoruz kış ki , evin önünde otobüs , dolmuş durağı var in bin yapıyoruz :))

      Boyumdan memnunum yani kıvançın yanına yakışıyorum ama 1,60. Olsaydım hiç fena olmazdı ( 1,56 yım ) işte topuklarla boy katıyoz :)))))

      Sil
  2. These are super cute! I need some ankle boots myself!
    Looking great as always!

    xx

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you :) i hope you can find it ;)

      Sil
  3. Bu tarz botlarin hastasiyim;) almakla cok iyi yapmissin. Süet olması konsunda da sana katılıyorum, sonuçta kar kış havalarında değil daha uygun havalarda giyileceği için hiçbir sorun olmaz. Ayrıca süetin havası bir başka bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi yaa :)
      Çok teşekkür ediyorumm :**

      Sil
  4. Gule gule kullan tatlim bende senin botunun tarcin rengine goz koydum ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol balımm :)

      Aaa o rengide mi varmış ben görmedim nası bişi o ki netten bakim bi :)))

      Sil
  5. Güle güle kullanın, çok şık görünüyor :)

    YanıtlaSil