13 Eylül 2015 Pazar

Alışveriş | Akrilik Makyaj Düzenleyicisi/Çekmecesi





Makyaj konusunda oldukça bilinçlendim ve incik boncuk her çıkanı almaktansa en iyisini alıp , en sağlam bir taneye sahip olma yolunda ilerliyorum hatta son alışverişim vuhuuu tam bir aşktı ama o çok sonra ki konu :))) Daldan dala atlamadan konumuza geri döneyim. Neyse hah işte  makyaj malzemelerim için hep bir düzenleyici arıyordum. İnstagramdan almak istedim , vazgeçtim ! Hem herkes tutturabildiğine satıyordu hem de kargo ücreti vermek istemedim. Cimriliği tutmuş :) Sonra bir ara Migros 5M lerde var dediler oraya da gittim ama bulamadım. En sonunda Koçtaş da denk geldim veeee inanılmaz güzel fiyatlara sahipler.




Birçok çeşit vardı internet sitelerinde fakat ben Ankara da sadece üç modelini gördüm. İkisini de kaptım. İki çekmeceli olanı ( üst kutudaki ) farlarım için düşünmüştüm fakat düşündüğüm gibi olmadı . Ruj , tekli farlar yada bazı allıkları alır sanıyorum.Alt kutudaki ise tam olarak her zaman kullandığım ürünlerin elimin altında düzenli bir biçimde durmasını sağlayan düzenleyici. İlk baştan beri bunu arıyordum ve çekmeceli olan sürpriz oldu!  İyi de oldu :)




Sonuç olarak istediğime geç de olsa kavuştum ve kullanmaya kıyamadan çeyize attım ^_^ İyi ki beklemişim ve oradan buradan almamışım. Kalitesi inanılmaz güzel ve tanesi 19.90 tl. Umarım arayanlara bir yardımım dokunmuştur :** 

Şimdiden mutlu alışverişler , sevgiler.

6 yorum:

  1. Koçtaş tan şu ruj bölmelisinden aldım ben de. Evet ya instagramdakiler kazık geldi bana biraz. O ne biçim fiyatlar koymuşlar...
    Ben aldığımda çekmecelisi yoktu ama :( Bulsam onu da alırdım. Çünkü diğeri yetmedi bana...
    Aslında baya büyük bişey istiyorum ama bulamadım o tarzda hiç...
    Güle güle kullan, memnun kalacaksın... Ama bişeye dikkat et, ben çekmeceye koyup da arada sıkıştırınca çatladı hafif. Darbelerden koru canım başka sorun olmaz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uyarın için çok sağol canım , dikkat ederimmm sadece foto çekip hop kaldırdım kutusuna daha bir şey koymadım hiç :)

      İlk görseldeki gibisi varmış aslında büyük iki çekmeceli ve minik yanyana iki çekmeceli bende onu göremedim , 30 tl imiş ama almam bunlar yeter bana artık :)))

      Sende güle güle kullan , öperimmm :****

      Sil
  2. Çiçekli böcekli nescafe fincan tabaklarını da ben takıları koymak için kullanıyorum. Hatta paşabahçeden aldığım çoğu kavanozun içinde yüzükler var:) Bu akrilikleri görürsem kesinlikle kaçırmam.

    Sevgiler<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunlari ceyize attigim icin bnde ikea saksilarini kullanmaya devam ediyorum hahaha :))) koctasi muhakak gezmelisin tukenmeden kap bir tane canim :**

      Sil
  3. Patlaşım için çok teşekkürler, koçtaş internet sitesinde küçük boyu hala mevcut ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim.isinize yaradiysa ne mutlu :)) Cok satti bence stoklari hep yenileyecekler umarim fiyatlari artmaz. Buyuk olanda gozum ama almamamak icin direnmekteyim. Cok makyaj malzemem yok sonucta deyip oturuyorum :-D

      Sil