10 Ağustos 2015 Pazartesi

Alışveriş ( Kıyafet , Aksesuar , Çeyiz )


Herkese merhaba :) Alışveriş yapmak başlı başına mutluluk iken bunu yazmak çok başka bir mutluluk der ve başlarım detaylara ; 

Off Shoulder trendi ne kadar bu yıl patlasa da ben oldum olası çok severim. İspanyol tarzı bu bluzları bu yıl moda olduğu için her yerde görmeniz bulmanız mümkün tabi trend olan bir parça fiyat olarak hatırı sayılır seviyelerde olabiliyor. Siz benim gibi ucuzcu iseniz Lcw de ( Genç reyonunda ) bu bluzu 19.90 a alır ve yaz akşamlarında şıkır şıkır giyer gezersiniz ^_^


Sonra kimonalar aldı başını gitti . Gece elbisenize şıklık , Öğle vakitleri ruhunuza hippilik , plajlarda da salaşlık katıyor. Evet bir kimona günün her saatine uyum sağlayabiliyor. Tasarım kimonalar mı dersiniz , dantel , ucu püslükllü ya da saten her çeşiti etrafımızı sarıp sarmalamışken yine bir Lcw e uğramanızı tavsiye ederim ; 19.90 a kapmış olabilirim . İncecik yapısıyla , ayak bileklerime kadar uzunluğu ile yaz akşamlarının efilliğine teslim edeceğim kendimi :))) Maxi elbiseler ile olan aşkım 1,55 boyuma rağmen tam gaz devam ediyor :)))


Gözlük eğer gözünüze ise tabi ki iyi marka ve kaliteli bir şey alınması taraftarıyım . Ama başınızda aksesuar olarak taşıyacaksanız ve plajda bir saatlik bir kullanım için ya da düştü , kırıldı , çatladı derdini düşünmek istemiyorsanız bence uyduruk bir şeyler alabilirsiniz. Ben öyle yaptım zamanında 54.99 a satılan mango gözlüğü bugün 9.90 a aldım gitti. 

Takı takmıyorum ama şu sıralar takasım var . Bir de mavi olunca bir şeyler takmasam da dursun bi ara takarım diyerek aldıklarım var. 3 tl idi. Euromada bazen çılgın indirim yapıyor e öyle takı manyağı falan değilseniz ne gerek var çılgın fiyatlardaki takılara  :)))


Kıyafet alışverişinden daha çok aslında çeyiz alışverişi yapıyoruz . O alanda da indirimi kovalıyorum.  Mesela bugün Karaca da kek kalıplarında ciddi bir indirim vardı. Tanesi 49,90 olan bir kalıp 16.90 idi. Hatta ben şu dört tanesini 60 tl ye aldım. 


Sonra sosluk deyip geçmedim bu güzelliği yakaladım hemde 4,76 tl ye :) Bu sosluğun camını çok aramıştım kimde görsem yok Amerika'dan yok Çin de yaşayan arkadaşımdan . Türkiye 'de de var !
Varsın porselen olsun.


kıyafeti , aksesuarı, çeyizi derken çok karlı bir alışverişin sonuna geldik. :)

mutlulukla kalın :*

19 yorum:

  1. Güzel günlerden kullan hepsi çok güzeller :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy inşallah , çok teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Hep bakan gözlerin güzelliğinden bular , çok teşekkürler :*

      Sil
  3. Bu alışverişinde benim starım bluz ve kek kalıpları oldu.:)) O bluzlara başkalarının üzerinde bayılıyorum ama kendim giydiğimde hep bi olmamışlık.:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa o sari saclarin acik omuzlarda akip gitmesi cok hos olursunnnnn bak bi hayal et simdi kendini :)

      Sil
  4. oh ohhh sefan olsun
    indirimlere kifayetsiz kalmak mümkün değil :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle değil hızımı alamadım bir tur daha hadi alışverişe deseler koşar adım gidicem :)))))

      Sil
  5. güle güle kullan cnm bhepsi cok guzl. bluz harika :)


    bende moda blogu yazıyorum ilgini çekerse beklerim :)
    takibe aldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ediyorum ^_^

      Hosgeldiniz :-)

      Sil
  6. Kek kaliblarina bayildim harika :) demin karaca sitesine girdim baktimda goremedim daha satilmiyormu peki? bi bilginiz varmi?

    YanıtlaSil
  7. Kek kaliblarina bayildim :D gule gule kullan.d karaca sitesine baktim az once kek kaliblarini goremedim satilmiyormu daha? bilginiz varmi

    YanıtlaSil
  8. Kek kaliblarina bayildim gule gule kullan :) ben az once karaca sitesinden baktimda goremedim acaba daha satilmiyormu haberiniz varmi?

    YanıtlaSil
  9. Kek kaliblariniza bayildim gule gule kullanin :) az once karaca sitesinden baktim goremedim kek kaliblarini acaba satilmiyormu daha haberiniz varmi?

    YanıtlaSil
  10. gule gule kullanin harika kek kaliblari :)

    YanıtlaSil
  11. kek kaliblarina bayildim harika :) gule gule kullan az once karaca sitesine baktim goremedim satilmiyormu daha haberiniz varmi?

    YanıtlaSil
  12. Yanıtlar
    1. :)) pembesini epeydir görmüyorum . En son kırmızı görmüştüm.

      Sil