17 Ağustos 2015 Pazartesi

Hafta sonu.


hafta sonu rahatlığına bürünmüş , sevdiceğimle buluşmak için hazırlanmıştım :) 


her gün görsem özler miydim onu acaba ? şimdi koskoca hafta içi görmeyip sadece hafta sonu 3-5 saat görünce deli gibi özlüyorum. göremediğim hatta bazen sesini bile duyamadığım zamanlarda deli olurken 6 ay sonra askere gidince ne yapacağım gibisinden deli sorular kafamda  ...


buluştuğumuzda -son zamanlarda-  böyle sevimsiz şeylerden konuşur olduk . sonra düşündüm de geleceğimiz hep sevimsiz şeyler yüzünden erteleniyordu. işsizliğim , onun seyahatlerle dolu yoğun işliliği , askerliği  ... 
bulunan her bahanede uzatılan gelecek planları işte insanı bunalıma sürükleyip yemeye veriyor. stresli anlarda yeyince fark ettim de yaramıyor :)


hararet yapan konuşmalar sonrasında en iyi buz gibi içecekler gidiyordu :) .
 öyle ya da böyle zamana bırakmayı biliyoruz. sabrın sonu selamet deyip tokuşturuyoruz ^_^  



hafta sonu kavuşmamız , sohbetimiz , yediğimiz içtiğimiz Çayyolu Kıtır da geçti . bu hafta sonu da böylece kaydedildi.


 herkese güzel bir hafta diliyorum. umudunuz , huzurunuz , hayalleriniz hiç eksik olmasın. su akacak yolunu bulacak ve bir bakacaksınız her şey ne de güzel olmuş :)



Bu tarz yazılarımı okumayı seviyorsanız ;
"Geçmiş Günlerin Dedikodusu " etiketini tıklayabilirsiniz.



12 yorum:

  1. askerlik için şöyle bir şey diyelim kardeşimi gönderince nasıl sabredicez falan dedik
    şu anda eşi olan nişanlısı da hasta gibi aşıklardan delirir dedik
    ama öyle olmadı allah yardımcı oluyor ve zaman geçiyor, yeter ki dönüş olsun
    öpcük (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiiiiiiiin inşallah tabi aslında stresin altında yatan o :( ortalık çok karışık gazete okuyamıyorum haber seyredemiyorum iyice kafamda kurup hasta olucam diye. Geçecek bir şekide yeter ki dönüş olsun .. İyi ki varsın öptüüüm :***

      Sil
  2. canım Özgem.. herşey çok güzel olacak sabır... Biliyor musun ben sadece 2 ayda görüyordum kocci'yi.. Senden daha kötü durumdaydım düşün yani :)
    çıtı pıtı olmuşsun sen yaa. o blüzünü yerim ben seni diill kellen yok çünkü hehehhe :D
    öptüm çok :* :* :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah kerimem :)

      Aaa instagramda ye beni sen ordada kellem var resmin burdaki kısmı yok :)))) nasıl dengeliyorum ama :))

      Kucaklarım da öperim de :****

      Sil
  3. fotoğraflarına bayıldım. Bluzun çok hoş.

    YanıtlaSil
  4. Canım benim, umarım her şey gönlünce olur!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah eylemcimmm , biraz zor olcak ama olcak :)

      Sil
  5. Umarım her şey dilediğin gibi olur. Aslında biraz da kendim için bu dilek. Sevenler kavuşsun bir an önce :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım benim Allah gönlümüze göre verir inşallah ♥️

      sevenler hiç ayrılmasın :)

      Sil
  6. dilerim her şey güzel kalbinden ilham alarak gerçekleşir..:)

    YanıtlaSil