30 Ağustos 2015 Pazar

Alışveriş | Skinny Jeans

Ağustosa veda ederken;
kışa hazırlık sadece mutfaklarda olmuyor giysi dolaplarında da oluyor bu yüzden kış deyince aklıma bi kazak bi kot geliyor. Üniversitedeyken mont - kaban türevlerini almışım da almışım . Kazakta eksiğim olsa da hırka ve kapüşonlu şeyler eklemiştim geçenlerde bu kış öyle geçiştireceğim ; zaten iş güç de yok bu yüzden bunların altına kot aldım mı tamam dedim ve mavi de çok güzel bir indirim yakaladım. İhtiyaç varsa sizi de bilgilendireyim dedim :-D


Mavi de 2 kot 79 - 99 , 129 , 139  tl gibi kampanyalar mevcuttu.. "Taze geldi" reyonları harika idi ama ülkemizdeki yerli üretim yapan markaların fiyatları dolara rakip gibiydi o yüzden oraları pas geçtim :) 2 jean 79 ve 99 tl olan bölüm bu yaz sezonuna ait mom jeans ve yırtık pırtık tarzlarla dolu idi. Seçenek inanılmaz boldu. Ben kışlık bir şeyler baktığım için oraları da geçtim. 129 tl olan bölüm çok güzeldi fakat orada beden yoktu :/ İnanmazsınız resmen 24 bedene girdim 25 bol geldi :))) Mavinin kalıpları mı geniş ki çünkü ben bodur tavuk moddayım resmen  50 yi gördüm kiloda :( Boyumu bilen bilir 50 kg bastı bacak yapıyoooo beni :p Rejimdeyim zaten neyse ; 


elimde tek kampanya kaldı 2 kot 139 tl olan masa. Yine çok güzel kotlar vardı yani hem kampanyadaki ürünler hem yeni sezonu çok güzeldi mavinin. Herkes eminim kendine bütçesine göre bayıla bayıla kot seçebilir. Bu masada yer alan kotların en güzel yanı ise boyları ( biri tam diğeri katlı giyilecek tarzda ) herhalde hayatımda ilk defa kotların boyunu kısaltmayacağım çok mesudum :) 
Kotların kampanya dışı fiyatları ayrı ayrı 79 - 99 tl  :)

 Öyle işte gençler bir bot aldım mı ben kışa hazırım ha psikolojik olarak henüz değilim ama şöyle yorgana sarılıp uyumayı da özlemedim değil :) Hayırlı bir kış tek temennim çünkü geçtiğimiz kış tam bir felaketti Allah aratmasın :)

öpüldünüz. :*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder