6 Ağustos 2015 Perşembe

Ağustos Aşkına.


Ağustos ayı bizim en sevdiğimiz çünkü biz olmaya karar verdiğimiz ay <3  Bu yüzden bol sürprizli geçiyor :) Bu durumdan tabi ki şikayetçi değilim çünkü bolca şımartıldığım bir ay :) Aslında hediye almak zorunda değiliz yani karşılıklı böyle bir beklentimiz yok birbirimizden ama yinede çoğu özel günlerimizi boş geçmiyoruz. Nişanlı da olsanız evli de hatta çoluklu çocuklu da olsanız diliyorum aranızda ki sevgililik hiç eskimez !


Benim canıma aldığım hediye !Söylememe bence gerek yok paket içindekini ifşa ediyor :) 
Hmmm peki ben sevdiceğimden ne aldım ? O da açık seçik fotoğraf da görülüyor :)))
Sevgilisine kozmetik hediye eden bir aşk hemde yıllardır o hayalini kurduğum kozmetik koleksiyonunun demir baş ürünlerini alan bir aşık. Koleksiyon dediysem işte high end ürün olsun ve yılda bir kez alınsın , bittikçe başka markalara sarmayayım dediğim şeyler. Bunların ikisi oldu bile rüya gibi. 



İşte ağustosa böyle sürprizlerle giren bir mutlu kişisi ; ben ♥️

Hoş geldin demekle geç kaldığım ağustos ; en sevdiğimizsin , bizi hep böyle mutlu kıl.

İyi kilerle dolu 6. yılımızın ayı. 

Ağustos ayınız mucizelerle dolsun :***



4 yorum: