26 Temmuz 2015 Pazar

Tatilin Dedikodusu .

 
Denizin tadını doyasıya çıkarmış , tuza bulanmış , güneşin tüm vitaminlerini emmiş.
 
 
Gözünü açtığı her gün bu manzaraya uyanmış ; şükür demiş.
 
 
Çatı katında minicik iki adet tek kişilik yataklı bir odası varmış ; penceresi bambaşka bir dünya sunmuş. Oradan şehre bakmış bugünde nem yok Antalya ne güzel görünüyor yayladan demiş :)  
 
 
Bu tatile bayram bahanesi ile sevdiceğiyle düğün yeri gezme hayali ile çıkmış. Hem çok heyecanlanmış hem çok üzülmüş bolca ağlamış. Sonuca varılamamış. Tatil bu noktada biraz can sıkmaya başlamış. Bazı insanlar o kadar bencilmiş ki bir daha ağlamış. Ama sevdiceği " her şey çok güzel olacak " demiş.  Keşke 2 kişilik olsaymış her şey çünkü birlikte yalnız ikiyken çok mutlularmış ! Gölge etmeselermiş ya.
 
 
 
Bu tatil de nabza göre şerbet vermeyi , hakkedene hak ettiği gibi davranmayı öğrenmiş . En önemlisi de kendi doğru , iyi niyetli olunca görmüş ki canını sıkanların işleri rast gitmemiş. Allah büyüktür demiş ve ben sevdiceğime güveniyorum . Sakin olacağım ve bekleyeceğim demiş. Tatile , hayallerine hiç laf değmemişçesine devam etmiş.
 
 
 
 
 
En sonunda sevdiceğini de almış bozkıra dönmüş. Kaldıkları yerden , gözlerden uzak , kulakları tıkalı eski ve normal mutlu günlerine kavuşmuşlar. Nazar değmesinmiş.


9 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Bende bize kıyamıyorum çoğu zaman :-)

      Sil
  2. Maşallah size, nazar değmesin. Hep elleriniz ve yürekleriniz bir olur inşallah. :) Yüzümde gülümseme ile okudum, hikaye gibi masal gibii... :) Sevgilerr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok cok tesekkur ederiz insallah mutlu son olur masalimizda :)

      Sil
  3. bendeki de nasıl bi yorgunluksa; ojeli ayağını taş sandım. :))

    YanıtlaSil
  4. bendeki de nasıl bi yorgunluksa; ojeli ayağını taş sandım. :))

    YanıtlaSil
  5. Biri benide bi kiyiya vurdursa ya … Nazar degmesin efendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amiin , teşekkürler :)

      umarım kıyıya kavuşursunn çok iyi geliyor deniz çok :)

      Sil