13 Temmuz 2015 Pazartesi

Haftasonu.


Ne kadar üç kare ile özetliyor olsam da bence oldukça dopdolu 2 gün geçirdim. Mesela arkadaşlarımızın yanına Kazan'a iftara gittik :) Yani iftara gidiyoruz diye en rahat kıyafetlerimizle yola çıktık ve sevdiceğimle kendimizi doğum günü partisinin ortasında bulduk ve evet sadece ikimiz oldukça paspaldık :) Neyse Çınar Alp'imiz 1 yaşında heyyooo :) 


Ramazan dolayısıyla uzun pazar kahvaltılarını çok özledik. Gerçi özlediğimiz tek şey bu olsun ! Bazı iftarlar olması gerektiği gibi az şeyle ama büyük huzur ve mutlulukla geçiyor. Bu masa sevdiceğimin ellerinden <3 Pazar gününün arka planında ise tüm gün puzzle vardı ;  sanırım %65ini yaptık bittiğini görmek için sabırsızlanıyorum.Bitince buraya da koyacağım :)


Bayramlık alışverişinin 2. kısmını cumartesiye sakladığımı geçen hafta söylemiştim. Dediğimi yaptım :-D Belki alışveriş postunu yaparım yarına düzgün ışık yakalarsam :/ Ama yapamazsam diye buraya 2 adet Link bırakıyorum . Belki merak edenleriniz olur :) 

1- Mango ( TIK )
2-  Tommy Hilfiger ( TIK )



Bu haftayı da böylece bitirdik ve hayırlısıyla yılın denizli - güneşli tatiline kavuşmak üzereyim  :) İnşallah güzel geçer ve tatil boyunca irtibat kopmasın derseniz bana @ozgeozbayrak instagram hesabından ulaşabilirsiniz dilerseniz tabi :) 

10 yorum:

  1. o pazar kahvaltılarını bende özledim Özgem. elbise güzelmiş üzerinde paralansın :)

    YanıtlaSil
  2. Ben de bolca tatil fotoğrafı bekliyorum o zaman! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsallah minecimmm ne kadar gezecegiz bakalim :))))

      Sil
  3. ben de yarın gideyim bi bayramlık alayım ya hu. herkleşler almış bi heveslendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heehehe gule gule giy simdiden canim :**

      Sil
  4. Bayramlık cicilerini güzel günlerde giy canım :) İyi bayramlar şimdiden ^:)

    YanıtlaSil