21 Temmuz 2015 Salı

Benri - Güneş kremi

Herkese merhaba :) Nasılsınız ? Bayram nasıl geçti ?
 Ben aslında uzun bir post ile bayramı / tatili özetleyeceğim ama Şu kadarını şimdiden söyleyeyim hayatımın en stresli tatili oldu haliyle çok yorgunum ! Sevdiceğim rutin hayatına döndü ve bende tatilin son günlerindeyim ve hemen hemen her sabah denize gitmeye çalışıyorum çünkü Kürkçü dükkanım Ankara :). 


Doğasıyla , mavisiyle oksijenine doyduğum , Antalyanın şehrinden çok yaylasında , bayırında geçen bir tatil oldu hal böyle olunca iyiki almışım dediğim Benri güneş kremlerini hiç çantamdan çıkarmadım. Güneş her an yakıcılığı ile tepemizde idi. Bu aylarda Antalya nın 43-48' C olduğunu gördük , hissettik. 


Açıkcası Benri ne yapsa seviyorum bu yüzden hiç tereddüt etmeden , kullanıcı yorumu araştırmadan aldım . İndirimde ikisi bana 22 tl ye falan geldi diye hatırlıyorum. Vücut için olan kremi biraz daha sıvı olabilirmiş diye düşündürdü , yedirmek biraz zaman alıyor ama yüz için olanı bir harika Ankarada bile sürüp çıkacağım bir ürün. Ayrıca en güzel özelliği parabensiz olması ! 

Bayram sorası tatile çıkacaklara benden tavsiye ben kendi adıma memnun kaldım :) 





10 yorum:

  1. iyi tatiller canım :) keyfini çıkar bol bol. özledim post yazmalarını.
    öpüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keyif meyif hak getire kerimem :/

      Yine de tesekkur ederim , operim :**

      Sil
  2. bunları gördüm ama bu sene zaten güneş kremim var diye almadım yoksa ilk tercihim olacaklardı benim de..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benriye kadar garnier , sebamed , nivea kullandim iclerinde bence benrk en sagliklisi :)

      Sil
  3. bol korumalı kremli tatiller payet :)

    YanıtlaSil
  4. Bugün bayaa bakıştım benri güneş kremleriyle ama emin olup alamadım .
    Bilgilendirici oldu benim için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cildi guzel bir sekilde nemlendiriyor ve beyaz bir tabaka olusturmuyor . Parfum kokusu yok denecek kadar az ve kesinlikle clitte kizarma yapmadi gerci benkm cildim cok reaksiyon veren bir tipte degil :) denemeye deger diye dusunuyorum :)

      Sil
  5. bunlar bronzlaştırmayan guneş ışıklarından koruyanlardan mı?
    ben de sürmeden çıkmama ama ikisi 22 tl nasıl oluyor.
    gene neden kazıklanıyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet sadece koruyucu , renklendlici yok icinde :)

      Bayram , anneler gunu , sevgililer gunu , yilbasi gratise bir ugra sen indirimi oyle yakalarsin eminim :)))

      Sil