6 Temmuz 2015 Pazartesi

Bayram Bahane Bayramlık Şahane.


Herkese merhaba :)
Bayrama daha çok var evet biliyorum ama ben işimi sağlam kazığa bağlayanlardanım. Hazırlığım günler öncesinden tamamlanır :) Bayram stresi de sardı ; ne nasıl olacak bir aksilik çıkmasa bari , sorunsuz bir bayram olur inşallah diye :/ Tamamım yani ben ;  bayram paketi yüklendi bende ! Her yıl aynı şey tek farklı olan bayramlıklarım :) 



Her yerde bu tarz elbiseleri görmek mümkün . Ama böyle güzel işlemelisi bir tek mango da var idi 
( TIK ). Lacivert olması ise benim için başlı başına bir aşk. Bu yıl da kısmetse Antalya'ya , dünürleri ziyarete , gideceğiz :) Bir yandan çok mutluyum bir yandan oldukça stresliyim ;
 Hayırlısı bakalım ♥️


Babetler eski ama fotoğrafa konuk ettim :) Çanta ise yine mangodan ve fiyatıyla tam bir mutluluk
 ( TIK )
Elbisemle birlikte kullanmak için aldım. 

İşte bende durumlar böyle , sizde ne gibi hazırlıklar var bayram için ? 

Not : Bayram alışverişinin ikincisini önümüzdeki cumartesiye sakladım
Not : Geçen bayramda bir elbise bir çanta almışım ayol :-D
Not: Dua dua dua lütfen bu bayram sıkıntısız geçsin.♥️

5 yorum:

  1. çok güzeller güle güle kullan tatlım. işini sağlama almak en güzeli. ben hep son güne bırakanlardanım. bu yıl almayacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler kuzuk benimmm daha guzelleri senle elosun olsun :) isi son ana birakmak mi hasta olurum ben hasta mumkun degil :-D

      Sil
  2. zarif hanımefendiiiiiii :)

    YanıtlaSil
  3. güle güle kullan hepsini payetcim, keyifli, güzel bir bayram diliyorum canım :)

    YanıtlaSil