7 Haziran 2015 Pazar

Zaman.


Sabah bulutların üstünde bir yolculukla başladı gün ; onun için.


Geçtiğimiz yolları bana hatırlattı ... anılarla dolu yollar! Yaza olan özlem ve maviyi unutmamak lazım!


Akşam  vakti ise bana dönmek için havada idi. Ankara nasıl ışıl ışıl...
 " Kuş misali " lafı ne kadar doğru. 


Zaman bence en büyülü kelime...
Bir güne ne gel gitler sığdırıyor insan ! 
aylara , yıllara ne anlamlar yükleyip onlarla nefes alıyor.


Bugün " evet " diyeli tam bir olmuş mesela . Şükür. 
07,06,14

6 yorum:

  1. Benim güzel kalplimmm :)

    Umarım her zaman böyle huzur dolu olur, böyle güzel fotoğraflarla canlandırırsın blogunu.:)

    YanıtlaSil
  2. Şairane ruhunu severim senin :)
    zaman çabuk geçiyor değil mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok şiir kitabı okudum , ruhuma dokundurmuşum demek :))))

      Sil
  3. Zaman gecerken guzel anilar birakiyor birakmasina da su kaz ayaklarimizi napacagiz! Cok ic acici kareler eline saglik^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiiiiç sorma onu bir kaç gündür kendimi yaşlı hissetmeye başladım , 27 ye aylar kaldı şaka gibi :(

      Sil