24 Haziran 2015 Çarşamba

Rehber #17| Kolay Saç Şekilleri


Bu model günlük hayatımda en ama en çok yapıp kullandığım modeldir. Görselde de gördüğünüz gibi saçımı ya düzleştiriyorum ya da maşa ile dalgalı yapıyorum sonrasında ensemden toplayıp bağlıyorum. Sonrasında bağladığım yerin üst bölümünden 2 ye ayırıp alttaki tutamı arasından geçiriyorum ve sol alt kısımdaki görüntüyü elde ediyorum.



Saçınızı sakinleştirmeden doğal hali ile bunu yaparsanız arasından geçirdiğiniz tutam belli bir süre sonra atabilir ve saçınızdan bir haber olabilirsiniz . Bu yüzden düzleştirici ya da saç kurutma / fırça yardımı ile saçınıza ufak dokunuşlar yapmakta fayda var birde azıcık sprey sıkarsanız gün boyu sizi kurtaracak bir model olur. 

Diğer " rehber " içerikli yazılarımdan haberiniz yok ise sizi ŞURAYA alabilirim. :)

Görsel Kaynağı ; Pinterest.

6 yorum:

  1. Saç konusunda çok başarısızım ben de :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Örgü ( mısır , kılçık , balık sırtı ) dışında idare ederim ben :)

      Sil
  2. Saçım uzunken yandan toplayıp yapıyodum bu modeli, iş yerinde çok şık duruyodu :)

    YanıtlaSil