15 Haziran 2015 Pazartesi

Geçmiş Günlerin Dedikodusu .


- Düğün sezonu açıldı hemde öyle ki her güne bir değil iki düğün var. Sanırım Ramazan öncesi olsun diye sıralandı düğünler. Bütün yaşıtlarım evleniyor kısmını geçen sene atlatmıştık rahat olalım bütün yaşıtlarımız bu yıl hamile :))))))) Cool takılmaya devam ; acelemiz yok :D


Şu düğünlerde ne giyeceğim derdim var benim. Abiye insanı olmadığım için bu kadar oluyor ! Üstüme eklenen +4 kg için yorum alayım :/ 


Sevdiceğin kardeşi geldi ; onu gezdirmeler başladı. Onun sayesinde taaa geçen yıl gittiğim big baker ı da ziyaret etmiş olduk :)))



- Bu da çok gerekliymiş gibi çeyize attığım ıvır zvırlardan. :-D 


- Kuşlar ile muhabbete devam ediyorum. Bence iyi ki varlar ama anneme sorarsanız ??? Ne yeyip içiyorlarsa bu kuşlar en üst katta olan evimizin balkonunu ( pencere kenarlarını hiç söylemiyorum ) her gün başka şeye çeviriyorlar daa :)))


- seviyorum ne yapayımmmmm <3


- Bir ara da uşak'tan kardeş geldi evde pizza partileri başladı. +4 kg kolay yerleşmedi bünyeye :)


- Yine bir umut iş haberi beklerken bugün olmadığını öğrendim; diyecek bir şey bulamıyorum artık. Son 2-3 seferdir torpilli adımlarla yaklaşıyorum üstelik.


İşte böyle!

13 yorum:

  1. çatı dubleks evde olmaktan mütevellit bizim pencerenin önü kuşlar tarafından istila edilmiş durumda :)
    elbise ayrıca çok yakışmış..
    yaşıtların mı hamile?? senden cücük olan ben 3 yaş bebeliyim beğğ evde kaldın kız kurusu :D :D :D
    +4 kg zamanla gider amannnn can boğazdan gelir yi bebeğim yiiii :)
    sefiyom gız seni muahhh :***

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu an hem evde kalmış hem de yaşlanmış hissettim kendimi iyi mi :-D :-D Bunalımlardan bunalım beğeneyim tamam :P ay yok kesicem boğazı az yiyin yeter zaten yere yakınım topa döncem :-D bende seviyommmm valla öperimmm :*

      Sil
  2. Sınav hazırlıkları beraberinde kilo da getirdi bana. Sınavlar tamamen bitmeden tartıya çıkmayacağım, kaldırabileceğimi sanmıyorum şuan :D
    Bence elbise yakışmış :))
    Biz de eskiden balkona eski ekmekleri, yemek artıklarını falan koyardık kuşlar için ama sonraları annem balkon temizlemekten bıktı ve kuşlar da başka balkon arayışına çıktılar.
    İş konusunda da hayırlısı olur inşaallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sınav zamanları ben bi deri bi kemik oluyorummm , yediğim resmen sinir stresden yaramıyordu. Ekmekçiyim biraz ben onu terk edersem veririm , inanıyorum :-D

      Sağol canım benim :*

      Bizdeki kuşlar arsız , açık cam gördüler mi salona ,odalara giriyorlar !

      Hayırlısı diyeee diyeee iki yılı bulduk biraz umudum kırık ama her şeyin hayırlısı tabi :)

      Sil
    2. Bizde de bir güvercin içeri dalmıştı ve odaları turlamıştı. Hatta minderimizin üstüne bir de hediye bırakmıştı :D

      Sil
  3. ha haaaa şimdi hepsi hamile miiii boş durmuyo kimse ha haaa :))))) ya orası neresi tepe prime de miii yaaa big baker şeysi :)

    YanıtlaSil
  4. düğün deninca artık irem dericinin şarkısı geliyo aklıma :D her düğünde çalıyorlar arkadaş :/ ezberledim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yooooo yooo ben düğünümde istemiyorum , ben istemezsem çalmazlar dimi ? Hiç bilmiyorum o işler nasıl olcak :)))

      Sil
  5. ben dönerimde seni unutur muyum hiiiççç :) umarım sen beni unutmamışsındır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duygummm nasıl unuturummm , senin bendeki hissin başka yazdıklarınla :) hoşgeldin canım benim :*

      Sil
  6. öncelikle +4'de duralım ama diyorum :D
    Düğünlerde ne giyicem mevzusu yaşamayan insan kızı var mı acaba :D off yaz geldi. düğün seviyorum yine ama kınalardan hiç hoşlanmam of of :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Durdum durdum ... Ekmek çıktı hayatımdan :)

      Amaan tek derdimiz o olsun moddayım birde dediğin gibi Her güne bir düğün var ^_^ BaZılarının düğünleri çok güzel. Rüya gibi baZılarının ki böyle olcaksa bi nikah olsun düşüncesindeyim bakalım bizimkiler nasıl olcak :-D sevmiyorum demiyorum artık çünkü sevmediğim ne varsa hayatımda yerini buluyor:)

      Sil