26 Haziran 2015 Cuma

Rimmel London | Fondöten.


Herkese merhaba ,
Bu hafta güzellikten gidelim istedim ve çok memnun kaldığım uygun fiyatlı bir markaya yer vermek istedim. Sizde fark etmişsinizdir ki makyaj yapabiliyor olmak ve kozmetik ürünleri hayatımıza çok profesyonel bir şekilde girdi ( Ki bazılarında meslek haline dönüştü) ve sağlam bir yer edindi.
 Ben doğallığınızı bozan "After/ Before " postlardan yana değilim ama elbetteki özel günlerinizde , özellikle düğünleriniz de , biraz özenmekte azıcıkta abartmaktan zarar gelmez. Neyse o günler için benim de henüz ürünüm yok ( listesi hazır ) ! Zamanı geldiğinde onları da yazarım , inşallah !



 Şimdilik günlük makyajınız da eğer az ve çok problemli bir cilde sahipseniz orta ve çok kapatıcı özelliğine sahip cidden uygun fiyatlı olan Rimmel London markasına şans vermenizi çok isterim. Turuncu Kapaklı olan "Wake Me- Up" esmer ya da buğday tonlu ciltleri bir ton açmada ve orta derecede kapatıcılığa yarayan bir ürün. Kokusuna özellikle bayılıyorum. İndirim zamanlarında 12 tlye edinebilirsiniz. İndirimsiz hali 24 tl.  Kırmızı Kapak - Lasting Finish ise tam bir kapatıcı ki 17 tl 'lik bir fiyata göre çok çok çok memnun kaldığım bir ürün. Alın bölgem çok kuru olmasına rağmen ikisi de bende topak topak bir görüntüye ulaştırmadı. Kokusu ise yine tam benlik. Daha öncede bahsettiğim gibi ; özel günlerimde sivilcelenme , burun üstünde siyah nokta ve yanaklarımda gözeneklerim var. Ben günlük hayatımda ya hiç bir şey sürmüyorum ( evet bu sorunlu cildime rağmen ) ya da bu ikisinden birini sürüyorum . Tamamen gittiğim yere ve psikolojime bağlı. Ama elimin altında bu ikisi olduğu için mutluyum ! Kesinlikle günlük hayatımda sağlıklı bir cilt görüntüsünü bana veriyorlar. 

Hazır indirim mesajları da yağarken bu post faydalı olur diye düşünüyorum.Rimmel London standına uğradığınızda kapatıcı kısmına şans verin bence ! 


12 yorum:

  1. Lasting-Finish siyah kapaklı tüpteki eski ambalajındayken olanını almıştım, çok beğenmiştim, oldukça sıvı olmasına rağmen kapatıcılığı ve kalıcılığı çok iyi bir fondöten..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kapatıcılık konusunda bence piyasadaki en uygun fiyatlı ve en iyi performansa sahip olanı ama bence tabi :)

      Sil
  2. wake me up favorim içlerinde bir tane bitirdim kışın bir tane daha alacağım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bayılıyorum hem rengimi bir ton açması hem kokusu hem ışıltılı görüntüsü ahh beni benden alıyor :)

      Sil
  3. Rimmel london fondötenleri candır:)

    YanıtlaSil
  4. Wake me up elimde kullandığım tek fondöten . Yapısına, duruşuna bayılıyorum.

    YanıtlaSil
  5. Maalesef Rimmel burada satilmiyor, ne sacma ya. Türkiye'ye gelince kesinlikle bir göz atacagim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa şaşırdım olamamsına :)

      Evet gelince halledersin ^_^

      Sil
  6. Bu markanın ürünlerinden hep memnun kalmışımdır. Bende fondöteni yok ama BB Cream'i var. Günlük olarak onu kullanıyorum bazen. Ürünleri kaliteli oluyor.

    YanıtlaSil