12 Mayıs 2015 Salı

TheBalm | Mary - Lou Manizer / Aydınlatıcı - Far


Bakımı her kadın gibi seviyorum. Ama uygulamada biraz beceriksiz (hala öyleyim ) ve bilgisizim (idim , bilgilendim) . Yaklaşık bir buçuk yıldır kozmetik dolaylarında geziniyor ; aman Allah'ım mezuniyet denilen şey , mülakatlar , akşam yemekleri , aileler tanışıyor , söz , arkadaşların düğünleri , doğum günleri derken gittikçe bulaşmış bulunuyorum :) Henüz bir iş sahibi olamadığım için öyle high-end ürünler beklemeyin şimdiden uyarayım :) The Balm ise indirim günleri standına uğradığım bir marka. İndirimsiz almıyorum ; çok samimiyim. Şimdilik bu markaya ait olan ürünlerim bunlar zaten hepiniz biliyorsunuzdur. 

- Hot Mama - Allık
- Balm Jovi Paleti
- Put A Lid On It - Far Bazı 
- Mary Lou Manizer - Aydınlatıcı
- Fırça - Kaş ve ruj için çift yönlü


Mary Lou Manizer epeydir almak istediğim bir ürün idi. Sonunda onu da The Balm ihtiyaç dahilindeki koleksiyonuma eklemiş oldum ; anneler günü indirimi ile. İndirimsiz Hali 49 tl. Anneler gününde %40 + Gratis Kart Sahiplerine %10 indirim ile 26 tl ye geldi. 


Aydınlatıcıyı özellikle kaş altına , dudak üstüne ve elmacı kemiklerine yahut mat bir allık üstüne uygulamayı çok seviyorum . Çok makyaj ile gezmediğim için genelde çok hafif tonlu ürünlere sahibim biraz ışıltıdan kimseye zarar gelmez diyorum.



Sonuç olarak hem günlük hayatınızda hem de özel günlerinizde kullanabileceğiniz en güzel ürünlerden bir tanesi . Mutlaka ama mutlaka olsun makyaj çantanızda ben acayip sevdim. İndirim günlerinde kaçırmayın derim :)

Swatch göstermedim çünkü markayı google a yazdığınızda görsellerde yeterince var eminim işinizi görür

17 yorum:

  1. Her makyajımda bayılarak kullandığım bir ürün özellikle kaşaltını çok pürüzsüz ve aydınlık gösteriyor engüzel günlerde kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederimmm :)

      Kullanıpta sevmeyen yoktur diye düşünüyorum :)))

      Sil
  2. not aldım, senin önerilerini seviyorum :)

    YanıtlaSil
  3. the balm ürünü olmayan bi benim galiba Özgem :D bu haftasonu indiriminde gittim bişey kalmamış tükenmiş :D
    güle güle kullan ürünlerini tatloş öpüyorum :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kalmıyor kuşum cidden bende avm açılış saatine denk getirip alıyorum :)

      Çoook teşekkür ediyorum sen istediğini bulamazsan bana söyle ben alıp kargolarım sana :*** Öperimmmm

      Sil
    2. düşünmen yeterli bebeğim almışsın yollamışsın kadar oldu :) bende çok çok öptüm :**** bana adrsini gönderir misin gmailden? süprizim var sana çünkü :*

      Sil
    3. Hiiiiiii ♥️ Senin benim hayatımdaki varlığın en büyük sürpriz ki çok samimi söylüyorummmm :) Yinede çok çok teşekkür ederimmm bu düşüncen için :)

      Sil
    4. ciddiyim.. facebook diğer kutuna bakarmısın lütfen Özgecim :(

      Sil
    5. Instagram dm yoluyla gönderdim bilgilerimi canım . Gmail / hotmail hesabım erişim güvenliği nedeniyle üç gün kullanıma kapalı :) Facebook a baktım ama bşr şey görünmüyor. En iyisi instagramdan anlaşalım :)

      Sil
    6. akşam eve gidince görebilirim canım net paketim yok evde wifi ile bağlanıyorum o yüzden..
      akşam görüşürüz ınstagramdan :*

      Sil
  4. çok mu aydınlatıyooooo :)

    YanıtlaSil
  5. The balm aydınlatıcılarının 3ü de alınması gereken ürünlerden.Hem allık olarak kullanılabiliyor hem aydınlatıcı hem de far.İndirimde kaçırmamak gerek <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle mi diyorsunnn birde pembemdi gibi olan var onuda ekliyeyim o zaman :)

      Sil
  6. Ben mary lou almamak için direniyorum, çünkü balm Jovi'min içindeki aydınlatıcı daha olduğu gibi duruyo! :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimdeeee ama çantaya atamıyorum koca paleti bunu yanımda taşımak için istiyordumm :))

      Sil