22 Mayıs 2015 Cuma

Ruj | Nude Ton.


" more than just make - up "  içerikli bir yazı ile herkese marhabaaaa
  Son zamanlarda gözlerin panda, dudakların ise ten gibi göründüğü , silik makyajlar çok popüler. Ki çoğumuzda iddialı renklerden kaçınıyoruz hele ki yaz dönemi neredeyse lip balmlar ile mevsimi geçiriyoruz ! Dimi ? Bende öyle!


Tenime uygun "nude" tonu bulmak kolay olmadı. Dudak rengim  kahve / pembe karışımı bir şey . Elimde 2 adet nude rujum var ; ikisi de uygun fiyatlı. Böyle uygun fiyatlı olunca ; " Drugstore Ürün " oluyorlarmış. Neyse ; rujlarımın biri Essence ( Gratis ) diğeri Rimmel London ( Watsons ). Buğday tenli olduğum için Essence ' den aldığım Cool Nude 05 kendi başına harika bir nude oldu benim için. Sür çık ! Günü öyle güzel kurtarıyor ki anlatamam. Aldığım günden beri çantamda . Her kombine uyum sağlıyor. 8.90 gibi bir fiyatı var. Yani günlük bir şeyler arıyorsanız ve doğal bir görünüş istiyorsanız bu ruju edinin . Şiddetle tavsiye ediyorum. Rimmel London - Notting Hill Nude ise kendi başına tenime çok açık kaldı bu yüzden bu rujun bir ton koyusu dudak kalemi ile istediğim sonucu elde ettim . Kendisini gerçekten koyu göz makyajlarında ve özel günlerde kullanıyorum.
 Kalemin fotoğrafını çekmedim ama adı ; Rimmel London - 050 Tiramisu.


Bu son foto ise ; iyi hoş yazıp çiziyorsun ama bir de swatch göstersen hani hiç fena olmaz diyenlere :) Kalpler yolluyorum hepinize :****

İlk seferin günahı olmaz fotoğraflar ipad 2 ile çekildi ondan böyle :)

20 yorum:

  1. güzele ne yakışmazlafıyla diyorum ki sana herşey yakışıyooo ne sürersen sür :)
    ama panda makyajdan uzak dur kıl oluyorum hehe :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hehehe yeğğrim yerimmmmmmmm seni :)

      Yau benim gözler çekik üstüne minik bir eyeliner sürsem azıcık ama azıcık kalın kaçsa hop panda özge :))))) Dikkat ediyorum ama bende :*************

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. En kremsi ve biraz sürerken itina isteyen rujum notting hill nude :)

      İtina istemesinin nedeni rengini çok sevmem ve kendime yakıştırmaya çalışma çabamdan yoksa sürüp çıkan bazı beyaz ciktler için vazgeçilmez :)

      Sil
  3. coolnude çok hoş görünüyor.

    YanıtlaSil
  4. Bende nude rujlarla çok yeni tanıştım, zor adapte oluyorsun ama sonra bırakamıyor insan, güzel günlerde kullan, sevgilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğal gözüken her şey bende bağımlılık yapıyor :)))

      Teşekkürler , sizde öyle :*

      Sil
  5. Nude rujlarin bagimlisiyiiiim. Cok güzel bir yazi olmus canim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uuuu sen beğendiysen çok daha mutlu oldum kiiii :)))

      Sil
  6. ben coolnude rengine bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her gün ama her gün kullanıyorum öyle sevdim ve yedekleyeceğim çok net :)))

      Sil
  7. iş durumları ne durumdaaa yaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boştayım halen deep. Şu sıralar başka bir kurum için uğraşıyorum yani birileri aracı olacak inşallah birde yine bir kaç bankaya cv yolladım.

      Garantinin sınavını yine kazandım hani geçen yıl son mülakatta elenmiştim ya işte yine o sürece dahil oldum , torpilim de vardı busefer ama ilk mülakatta elediler sanırım diğerlerinin torpilinin yanında benimki bir işe yaramadı. Kazan a bile gittim bu bankada çalışabilmek için ama fos çıktı kısmet değil demekki ... Yani şu kelimeyi "kısmet" öğretmekten öte kabullendirdiler ya bana hayat işte diyorum.

      Sil
  8. ya baksana banka dışında başka işler de bakıyon de miiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vazgeçtim zaten deep bankadan artık istemiyorum desem yalan olmaz. Bu uğraşılan kurum banka değil olursa varyaaaaaaaaaaaaa dünyanın en mutlu işli güçlü insanı olurum dua et :)

      Sil
    2. hadi hayırlısı taam tibi etcem :)

      Sil