18 Mayıs 2015 Pazartesi

Okuma Halleri | Şükrü Erbaş - Bağbozumu Şarkıları


bağbozumu 
şarkıları

Aşkı bir gövdeden doğuran dünya / Sen koydun bu kalbi bu güzelliğin önüne / Ayrılığa bırakma beni / Ölüm bir gün nasılsa sürecek hükmünü...



...
odan başımda dönüyor. pencerenden uzanan koru içimde uğulduyor. sana ait ne varsa bir yaşama ayini. zamanlar karıştı . doğumum ne zamandı , ne zaman öldüm. ödülüm neden cezam . bir taş gibi susuyorum. ey gecikmiş aşk , sen de bir yalnızlıksın bu yılkılık yalnızlıkta
...

ey gönül haresi keder , insan kendinden ne kadar uzağa gider...

...

sevgilim
hangi acıyla yaprak dökersek dökelim
insan kendini seveceği bir dünya buluyor...

-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Yazarın okuduğum diğer kitapları ; incelemek isterseniz;

Okuduğum tüm kitapları incelemek isterseniz; 
OKUMA HALLERİ
etiketini tıklayabilirsiniz.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------

4 yorum:

  1. okudugun kıtaplarda senın gıbı ozlemısım senı , bloglarımıza yazıyoruz ama blog gezemıyoruz hep su ıg tyuzunden ama blogun yerı ayrı kalıcı anı :) sevgıler bebek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım ig resmen ele geçirdi bizi ama bura gerçekten başka ben burda daha özgürüm :)

      Öpüyorumm kelebek :*

      Sil
  2. Gökyüzü bulut bulut uyanıyordu
    Tanrının büyük yalnızlığından
    Ağaçlar birer ses salkımıydı kuşların ağzında
    Ayın puslu cümlesinde evler okunaksız harflerdi
    Yasemin kokularından bir ışık sokaklarda"

    ne güzel paylaşımın,
    şiir okuyanları bir başka seviyorum..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seninle sevdim ben şiiri ; şükrü erbaş'ı ...

      şairlerim ve şiir denemelerim kısımların beni benden alıyor :******

      Sil