11 Mayıs 2015 Pazartesi

Instagram.


Son zamanlarda bir çaba içerinde idim şimdilik boşa çıktı çabalarım ama bir umut ışığı daha yandı bugün yarın belli olacakmış ; bekliyorum . Kafam böyle dolu olunca postlarımın günü şaştı , söz verdiğim mimler hala yapılamadı ( Kerime'm kızma ) , okuduğum kitaplara şiir kitapları ile ara verildi falan filan ...  Blogumun yeri ayrı ama merak edeniniz olursa instagram da anlık paylaşımlar ( video - fotoğraf ) ile " yaşıyorum " diyebiliyorum 



@ozgeozbayrak


12 yorum:

  1. Kızar mıyım ben sana Özge'm. Senin de hayat telaşların var elbet. Geç olsun güç olmasın yazarsın birgün..
    öpüyorum :****

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seninki kadar güzel yanıtlamak istiyorum çünkü mim çok güzel , kendimi anlatmak bir kitap adı olarak , içimi dökmek istiyorum ..

      Bende çok öptüm canım iyiki varsın :)

      Sil
  2. Karelere bakınca sadece yaşamıyor aynı zamanda güzel yaşıyor olabildiğini görmek mümkün, yine de buralarda fazla özletme kendini.:) :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımsın :)
      tüm sır her şeye herkese rağmen bakış açındaki mutlulukta ben güzel göstermeyi seviyorum varsın kötü durumlar bende kalsın , geçer :)

      Sil
  3. ben de seviyorum instagram paylaşımını
    facebook'u hemen hemen hiç kullanmıyorum artık

    YanıtlaSil
  4. severek takip ediyorum seniii :))

    YanıtlaSil
  5. hep foto sen çek işteeee diyom ben sanaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehhehe :)

      Eee köy fotolarıma bakmamışşsınnn ki ?

      Sil