28 Mayıs 2015 Perşembe

Fikri Mühim | #saçlarımmühim - Toni&Guy

Bu saç bakım kiti bana ; yaklaşık 5 hafta önce FikriMühim ekibi tarafından denemem ve değerlendirmem amaçlı gönderildi. Toni&Guy hepimizin bildiği üzere oldukça başarılı bir marka. Fiyat açısından diğer saç bakım ürünlerine nazaran biraz pahalı fakat beklentinizi karşılama konusunda kusursuz. Yeter ki saçınızın tipine uygun  ürünler ile yola çıkılmalı ve  birde ilk kez kullanıyorsanız saçınızın adaptasyon süresince moral bozmamalı ve işe yaramıyor diye köşeye atmamalı. En az 2 hafta sabretmeli. Toni&Guy ürünlerini daha önce kullanmışlığım vardı ; fakat bakım maskesini FikriMühim arayıcılığı ile deneme fırsatı buldum.

Her bir ürünü detaylandıracak olursam ;



CLEANSE / Şampuan : Saçınızın güzel kokmasını ve temiz görünmesini sağlıyor. Ağırlaşmış hissettirmiyor en önemlisi dolgunluk veriyor ki ben ince telli bir saça sahibim aradığım en en büyük özellik dolgunluk.

NOURISH / Saç Kremi : Saçınıza yumuşaklık ve parlaklık istiyorsanız bu krem başlı başına bile kullanılabilir. Gün aşırı saç yıkama hastalığım olduğu için şampuan kullanımı azaltıyor bazen sadece kremleyip çıkıyorum saçlarımı. İstediğimi bana veriyor tabi iyi durulamaz isem biraz ağırlaştırabiliyor saçlarımı . Siz dikkat edin. :)

MASK / Maske : İşte benim göz bebeğim !Saçlarınızın kırılmasını istemiyorsanız ve tiftik görüntüsünün oluşmamasını istiyorsanız bir bakım şart. Haftada 1 kez şımartılmayı hak ediyor saçlar ... Memnuniyetimi anlatacak kelime bulamıyorum. Maske resmen hayat verdi saçlarıma. Bunu nasıl gözlemledin derseniz ; ince telli saçlarımı at kuyruğu yapınca fare kuyruğu gibi cılız bir görüntü oluyordu fakat maskeden sonra kesinlikle güçlü ve köklü bir görüntü çıktı ortaya. Sağlıklıyım dedi ya saçlarım. Vazgeçilmezim olan saç ürünün budur. Bu yüzden kitin içindeki indirim kuponlarını maskeye harcayacağım kendi adıma !

Şunu da söylemek istiyorum saçlarım ; kuru , ince telli , boyalı. Fakat annemin saçları aşırı kuru , boyalı ve kalın telli. Hal böyle olunca benim göz bebeğim diye nitelendirdiğim Saç maskesi annemde dökme yaptı. Şampuan ve saç kremi ise vazgeçilmezi oldu. Bu yüzden ;  kullanacağınız ürünün arkasını üşenmeden okuyun ve saç tipinize uygun olanı seçin ve lütfen ilk seferde işe yaramasını beklemeyin doğru durulama ve saçınızın adaptasyon süreci ile eminim istediğiniz sonuca her türlü ulaşacaksınız.

not : çok yoğun ve iki kişi kullandığımız için  maske dışındaki koca 250 ml ürünleri çabuk tükettim. O yüzden yazısının yazılmasında bir sakınca göremediiiiiim :)


5 yorum:

  1. bana da geldi deniz tuzlı sprey :) ben sadece saç pudrasını sevmedim diğerleri başarılı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaaa o spreyi çok merak ediyorumm nasıl duruyor ki gerçekten parlak ve bakımlı doğal duruyor mu. Bi sprey sonuçta fazla şey mi istiyorum ne ^.^

      Sil
    2. denizden çıkmışsın saçların doğal duruyor ya hah işte öyle bir etki veriyor :) ben sevdim :) kuponlarla sprey alabilirim ben :)

      Sil
  2. toni&guy markasının saç kremini kullandım uzun süre kullandım saç konusunda gerçekten çok başarılılar :)

    YanıtlaSil