2 Mayıs 2015 Cumartesi

Eymir.


Selam :)

1 Mayıs da özel şirketlerin de tatil olması inanılmaz güzel oldu ( bizim için) gerçi gün boyu çalışmaya devam eden inşaatları gördükçe asıl işçinin hakkı kendi gününde bile verilmemişti. Çok acı manzara , ülkenin gerçeği idi. Sevdiceğimin de çalıştığı şirket bizi şaşırttı ne yalan söyleyeyim ; Menfaatleri doğrultusunda ilerleyen inanılmaz emek sömürücü bir kurum bence :/ 
Hangisi öyle değil ki ; haklısınız!

Neyse ben size Ankara'da da oksijen soluyabileceğiniz , insan fikrinin çok girmemiş olduğu bir yerden Eymir'den bahsedeceğim ki burayı @gayeinwonderland sayesinde keşfettik :) Zaten Ankara'yı sevme nedenim kendisi :) Öpücükler buradan ona :****








İçeriye araba ile girmedik belli bir ücret karşılığında sanırım girilebiliyormuş. İlk gidişimiz  olduğu için bisiklet kiralamamak gibi hata ettik bu yüzden gölün etrafında tam bir tur da atamadık ama gittiğimiz kadarı ve yemek yediğimiz "Bağ Evi " bile bizi mutlu etmeye yetti. Bu cafede ki yiyeceklerin fiyatı doğal ortamdan dolayı biraz pahalı ama bir çok yerle aynı fiyatta olan yiyecekler de mümkün.. Örneğin kahvaltı 20 tl , gözleme tabağı 8 tl , patates tava 10 tl. Biz gözleme , patates tava ve semaver çay söyledik ! Fotoğraf çekmeye utandım o yüzden çekemedim ama bir daha ki gittiğimde yediğimi- içtiğini çekeceğim :)
 Bisiklet ile gölün etrafını tamamlamak içimde kaldı inşallah kısmet olur. Duyduğuma göre bisikletlerin 1 saatliği 10 tl imiş. Ayyy umarım öyle değildir ya bir saat yetmez ki 2 saat içinde 20 tl bence ÇOOOOK pahalı :/
Neyse bir aksilik çıkmaz ise 19 mayıs herhalde ben yine orada olurum :-D


14 yorum:

  1. Bu fotoğraflar bile o kadar güzel olmuş ki! 4 senedir Ankara'dayım daha Eymir'e gidemedim, sen şimdi böyle fotoğrafları yayınlayınca içim gitti :) Ellerine sağlık benim de kulağıma küpe olsun eğer ki gidecek olursam bisikleti unutmayayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay evet olurda gidersen kirala tadı öyle çıkar eminim :)))

      İnşallah en kısa zamanda gidersin :***

      Sil
  2. çok güzel bir yermiş,
    on dokuz mayıs da salı bir tatil kaçamağı için ideal bir yer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook güzel gerçekten Ankara için bir nimet :)

      Sil
  3. ya sen sölesene amaaa her zaman güzel foto çekiyon sölesene neyle çekiyon yaaa telefon mu makina mı :) bunlar da nefis yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hep ipad 2 ile çekiyorum ama bu fotoğrafları sevdiceğin telefonu iphone5s ile çetim Snapseed uygulaması ile azıcık oynadım :)

      Teşekkür ederim çok çoook ^_^

      Sil
  4. ne guzel fotograflar :) Eymir candir ya :)) pazar gunlerinin vazgecilmezidir. gerci haftasonlari biraz kalabalik oluyor ama olsun :) bu arada evet canim bisikletin saati 10 tl ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haftaiçi 12den sonra felaket oldu açıkcası o kalabalıkta hiçbir ley olmazdı diye düşünüyorum , bisikletliler bile kendi çaplarında trafik sorunu yaşadılar :) Biz sabah 09.00-10.30 arasındaki eymire bayıldık !

      O bisikletler niye o kadar pahalı yiaaa neyse bi seferlik belki kıyıcaz ya da ben cimrilik yapiceeeeem ^_^

      Sil
  5. Eymir'e kısmet olmadı ben de bi türlü gidemedim :( Ama tam hafta sonu nefes almalık bi yer, havalar da güzelleşiyo zaten içime bir gezenti kaçı bu aralar duramıyorum yerimde :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ellerinden müthiş kareler bizi bekler o zaman ç eminim :))))

      Sil
  6. ay ama fotolarda filtreler var sanki :DD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveeeet sevgili @deeptone nun yorumunda cevapladım snapseed kullandım fotolarda bir tek son fotoda yok :)

      Sil
  7. bisikletle turlamayı ben de hiç denemedim
    yürümek tercihim
    ama keyifli bir yer
    fotoğraflar çok güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle çok keyifliii ;)

      Teşekkürler :)

      Sil