14 Nisan 2015 Salı

Okuma Halleri | Postacı Kapıyı Çalmayacak - Ava Dellaira


Yayınevi Martı olan bu kitap hem içeriği hem de fiyatıyla (7,95 tl)  kalbime taht kurdu. Martı ve Pegasus a ait kitapları genelde Migros 'dan indirimli almaya dikkat ediyorum çünkü normal fiyatları bence çok pahalı.

 Bu kitabım beklediğimden çok çok iyi bir anlatıma , kurguya sahip ! En önemlisi tarzı mektup , günlük. Konusuna gelince " En yakın arkadaşı , kız kardeşi May'in ölümünden sonra liseye başlayan Laurel , ilk hafta ingilizce öğretmeninin vermiş olduğu " ölülere mektup yazma " ödevi ile " hikayemize başlıyoruz. Mektupların hepsini kız kardeşi gibi  genç yaşta "bir şekilde" ölen ünlülere yazıyor." Mektuplar o ünlülerin biyografileri , müzikleri ile bezeli olunca onların hakkında ister istemez birçok şey öğreniyorsunuz özellikle kitap ile haberdar olunan müzikler ve o müziklerin sözleri sizi sizden alacak... 
( Amy Winehose , Kurt Cobain , Amelia Earhart ,River Phoenix , Judy Garland ...) 



Kitap sadece Laurel ve kız kardeşi May 'den ibaret değil. İçindeki yan karakterlerinde karmaşık ve sorunlu hayatları var onlardan zaman zaman güç bile alabiliyorsunuz. Her mektup bu karakterleri , genç yaşta ölen ünlüleri ve May'in ölümüne dair gizemin çözülüşünü barındırıyor. Yani her mektup bir sonraki mektup hakkında merak uyandırıyor bu yüzden kitap sizi dinç tutuyor , sıkılmanız imkansız. 

Sonuç olarak ben çok sevdim ve okuması rahat olduğu için sizler için bir tavsiye olarak burada tutmak istedim. 

Keyifli günler dilerim :*

10 yorum:

  1. bak aklıma geldi hüzünlendimmm..

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. Konusu Alirken benide cok cezbetmisti :)

      Sil
  3. Benim de severek okuduğum bir romandı, hatta yorumlamıştım da bloğumda, görünce yine mutlu oldum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveeet aldığım gün yorum yapmışım sana :)

      Sil
  4. merak uyandırması, kitabı sürükleyici yapar. okunması gereken kitaplar listesine girmeli ;)

    YanıtlaSil
  5. ne guzel konusu varmis :) elimdeki kitabi bitirince ilk bakilacaklar arasinda olacak ;)

    YanıtlaSil