30 Nisan 2015 Perşembe

Keep Calm & Go Shopping

Altın çağını yaşayan spor ayakkabıları son günlerde altından daha pahalı durumda ! Katılıyor musunuz ? Belki. 
Bu durumu gayet gereksizsiz buluyorum çünkü bir Nike airmax e ( ki en popüler olan model ve marka ) 350 - 560 tl arası bir değer biçilmesi saçmalık. Rahatlığı ya da ayak sağlığına katkısını tartışmıyorum çünkü bilmiyorum . Rahattır herhalde :D

not : zenginin malı züğürdün çenesine vurdu. :)


Neyse benim için her daim varlığını , yerini koruyan , fiyatı bile neredeyse üç aşağı beş yukarı aynı olan , zamansız ki babamın gençliğidir bu ayakkabı Converse ; klasiktir.. Spor ayakkabı konusunda çok yeniliklere açık değilim ki günümüzdeki her yenilik uçuk bir değerde. Bu yüzden uzun zamandır ertelediğim spor ayakkabı alışverişimi inanılmaz bir kampanya ile bugün yapmış bulunuyorum :)


Boyner ' de bir Converse alana ikinci Converse %50 indirimde idi. Gayet kullanılabilir renklerle dolu seçenekler mevcuttu. Siyah converse zaten aklımda idi ! Bordo yanında sürpriz oldu :)
İkisi toplamda 177, 00 tl ye geldi <3 Bu zamanda iki spor ayakkabısını bu fiyata bulabiliyorsanız valla helal olsun :) ( Sosyete pazarında satılanları ayrı tutuyorum :) )


Converse dediğimiz şeyin moda olmasına gerek yok çünkü onun moda olmaya ihtiyacı yok. Bana göre yani :D 
Çok paralar dökmeye gerek yok derseniz ben teklifimi yaptım. 
Gerisi size kalmış :)

not : payet  wishlist'inde yer alan bir ürüne kavuşmuş bulunuyor. keramet wishlist postu yapmamakta mıymış yani :))) hehehh alışveriş postlarım için " keep calm and go shopping " etiketini tıklayabilir ve indirimlerden ve bazı güzelliklerden haberdar olabilirsiniz. :) 

14 yorum:

  1. converse candır ya :)) lise dönemimi onunla tamamladım ben :))) daha da çoook giyerim gibi geliyor. :)
    Güle güle kullan. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim universite yillarimda converse ile gecti , seviyorum. Bende epey giyerim :) cok tesekkurler

      Sil
  2. Güle güle giy kuzuuuum. Ay ben de bu ara spor ayakkabilarina taktimmm :)

    YanıtlaSil
  3. merhaba ! bloğunu keşfettim ve takibe aldım bende beklerim bu arada converse çok rahattır ve kullanışlı güzel Günerlerde kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim , hoşgeldiniz :)

      Sil
  4. güle güle kullan beğendim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiii kapmalı üç beş tane daha dimi dimi :))))

      Sil
  5. benim de favorim ki yaaaa bi buz mavisi de alcam aklımda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa hiç görmedim buz mavisikii :/ Görseydim bende alırdım kesin !

      Sil
  6. Benim de lise dönemim converse ayakkabıyla geçti hele de yırtılmaya başlamışsa pek bi makbule geçerdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heheh dimi o zaman benim içinde temzi görünümden çok kirli görünmesi bir şeydi :)))

      Sil
  7. gercekten acayip uygun fiyata almissin canim. gule gule guzel gunlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En mutlu olduğum alışverişti kendileri üstüne bir daha gittim ama 36 bulmak imkansızdııı :/ :)

      Sil