27 Nisan 2015 Pazartesi

Geçmiş Günlerin Dedikodusu.

Günlerdir hatta aylardır yaşadığım semtte takılıyorum !  Zaten nedense hiç uzaklar gelmiyor aklıma. Her zaman geçtiğim yerlerde kendimi daha güvende hisseder oldum ; neyin psikolojisi bilinmez.
 Burası ise en sevdiğim aralar , dereler ... Evime belki 15 dk uzaklıkta yürüyerek! 


çok yoğun çalışan sevgiliyi özlemekle geçen günlerimin varlığını  , üstüne birde yüksek lisans yaptığı için tün günleri dolu olan sevgili ile olan kıt sosyal hayatımızdan eser kalmamasını , benim işsizlik nedenim ile ortaya çıkan doldurulamaz boşluklarım ve can sıkıntılarım sonucu aramızda küçükte olsa problemler çıktığını görmezden gelemez oldum ... Küçük ama sık sık olunca birden büyüdüğünü hatta patladığını gördük ..
 Hal böyle olunca ihtiyacımız vardı iki kadeh eşliğinde dökülmeye , anlaşmaya , anlamaya  ... 


 Döküldükten sonra toplanmak gerekiyor ! Kek seviyor bol çikolata parçacıklı. Sırf o yüzündeki gülümseme için  ona her gün kek yapabilirim . Yaptım da ee tatlıya bağlamak lazımdı :)


Olan bitenin üstünü kapatmasını , kendimi oyalamasını çok iyi bilirim. Müzik bazen çok şey oluyor işte düşünmemek ve devam edebilmek için seçtiğim yol budur ;
TIK.


 Zamana bırakacağız , yaşayacağız ve göreceğiz diyoruz devam ederken .
 Sonra ekliyorum ; nazar değiyor aşkım bize ! En iyisi biz "bizi "saklayalım dışarıya .


 Olduğu kadar diyebilmenin rahatlığında nefes alabilelim ama zamanı iyi ayarlayalım . Yüklerimizden arınalım ve hafifleyelim. Birde umut eksikliğime takviye ol hep.


Söz mü ?
Söz.

6 yorum:

  1. yaeeee, sen şu anda boşta olduğun için kendince problemlerin olabilir
    olur yani boşverr, sen de gamzelerin de gülsün (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Acil yogunlasip ona sarmamam lazim o zaman :)))))) Operimmmmm

      Sil
  2. Mabel Matiz'in son albümü yine çok güzel, Tuzla Buz benim de en çok sevdiğim şarkılardan oldu. Mabel Matiz, düşüncelerin üstünü de şarkılarıyla güzel örten bir sanatçı. Sevgili Payet, senin gibi bende düşüncelere dalmaktan kaçınır oluyorum bu sıra yine. İçinde bulunduğun durumdan bende biraz muzdaribim. Ben çalışmayalı baya oldu, rahatsızlığımdan ötürü ama; çalışsam birkaç saatlik bile olsa, günlük iyi gelecek gibime geliyor. Sanırım, kendimizi bol bol oyalamamız gerek dediğin gibi. Evde Aöf'den üniversite okumaya devam ediyor olsam bile, bazen boş durmak çok çok yoruyor beni. :) Yoğunlaşmak lazım, kendimize de çevremize de sarmamak için sanırım... :) Bir de yine de neşeli halleri bırakmamaya çalışmak. Sevgiler, mutluluklar hepimizle olsun... :) Severek takip ediyorum, gülen yüzün solmasın dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi , bende çok çok sevdim hem şarkılarını hem kendisini :)
      Çok geçmiş olsun canım işin içinde sağlık gibi nedenler var ise kendine hiç yüklenme sakın üzülme ! Aöf yi dondurdum ben o kadar hırslandım ki iş bulma konusunda şimdi keşke dondurmasaydım en azından bir amacım olurdu diyorum , amaçsızlıkta kötü. Ay evet ya gerçekten evdekiler ayrı kaçıyo benden nişanlı ayrı o kadar mı sardım ki :)))) aynen öyle neşemiz yyokken bile varmış gibi davranmalı ... Elbet her şey çok güzel olacak !!! İkimiz için güzellikler diliyorummm ...

      Uzuuun yorumun beni fazlasıyla mutlu , umutlu etti çok teşekkürler , çok çok öpüyorum !

      Sil
  3. bu postlarını seviyorum sıcacık, içten :)

    YanıtlaSil