5 Nisan 2015 Pazar

Baharın Uyanışı | Kimono & Yeşil Topuklular





Hava serseme dönmüş ! Ağaçlar tüm enerjilerini sanki çiçek açmaya harcıyor ve açan her çiçeğin boyutu, rengi, kokusu insanı mutlu etmeye yetiyor hatta artıyor. .Dün havada kar taneleri uçuşurken bugün çiçekler uçuşuyordu . Dünün bugünden farkı ortada ise yarının bugünden farkı kat be kat mutluluk olsun. Çiçeklere; kelebekler ve güneş eşlik etsin. Belki biraz yağmur ama her şey çok güzel şeylere vesile olsun.



kimono: h&m | jeans: levis | stiletto: parantez | bag: derimod 

22 yorum:

  1. Sana kimono çok yakışmış canım! Ruhuna baharın gelmesine sevindim! :*)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiiii çok teşekkürler tatlım benim ^_^

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Hep bakan gözlerin güzelliğinden hep ^.^

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Bende çoook severek almıştım :)
      Teşekkürler :*

      Sil
  4. ayakkabıların rengi o kadar güzel ki <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah gördüğümde bu tonunu bu fiyata bulamam diye kapmıştımm zaten yeşili çok severimmm şansıma denk geldi , teşekkürler :) :***

      Sil
  5. yine fıstıksın yaaa :)

    YanıtlaSil
  6. Bence daha çok kıyafet postu gelmeli! :)
    Ayrıca o ilk resme bayıldım orada bol bol resim çekilmelisin :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten miii ??? Çok mutlu oldummm çok teşekkür ederim :**

      Dimi bahar zaten geç geldi gitmeden bol bol arka fonum olmalı :)

      Sil
  7. Kimonoyu nasıl da beğendimmm <3 Ankara bu aralar hep yağmurlu ya o yüzden bana bahar hissi tam olarak gelmedi pffff :((((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ankaranın her yeri öyle değil sanırım . Özellikle benim bulunduğum yerde güneş varken çukurambarda kar oluyor ya da batıkentte yağmur :))))

      Kimono benim bebeğimmmm , eskimesinn hiç :)))

      Sil
  8. çok yakışmış kimonoo hele manzara.. şahane bir uyumm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel olan msnzara zateeeen :))

      Teşekkür ederimmm çok çok :*

      Sil
  9. The first photo is really wonderful!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    YanıtlaSil
  10. Kimono çok yakışmış bayıldım. Hele siyahın üstüne harika durmuş ;)

    YanıtlaSil
  11. Çok beğendim hem kimonoyu hem tarzını :)

    YanıtlaSil