16 Mart 2015 Pazartesi

Pazartesi.


Hello herkese :) 
Bu gün çok güzel bir yerde çok güzel insanlarla çok güzel vakit geçirmiş olabilirim ^_^  Hemen anlatmaya başlıyorum ; normalde üniversiteden bir arkadaşımla buluşmak için çıkmıştım evden!  Kendisi ile de üniversite zamanı çok vakit geçirmemize rağmen üniversiteden sonra pek bi kaynaştık. Hayta işte ; o zamanlar bıcır bıcır olduğum insanlar şimdi nerede bilmiyorum :/  Bu güzel mekanda kahve eşliğinde geleceğimizi şekillendirmeye başladık ; evlilik , işsizlik , hayaller falan filan...


Günün birde sürprizi var ki anlatmalara doyamam :) İki kişilik sohbetimize "İnstagram" arayıcılığı ile birbirimizi bulduğumuz Lise arkadaşım @fiyonkmakarna da katıldı . Tam 11 yıl aradan sonra hemde. Büyüleyici dimi :) Sohbetimizin samimiyetine , şirinliğine tanıklık etmiş olsanız sanki iki gün görüşmedik sadece :) O kadar güzeldik yani .


@fiyonkmakarna ile kültleşmiş bu poz ile postuma veda eder ; hayatınızın güzel insanlar ve anılarla dolmasını dilerim :***

8 yorum:

  1. ne güzel bir gün geçirmişsin, ne güzel anlatmışsın, kısacık ama dolu dolu kelimelerle... sevgiler:)

    Gamze
    littlefabien.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. ne güzel bir mekan
    kitap suratlar da çok sevimli :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mekanı bende çok seviyorum :)

      Çok teşekkür ederizzz :**

      Sil
  3. Great blog♥

    How about follow each other?
    I follow your blog. Waiting for you♥
    My Blog: http://juliemcqueen.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. şu enerjine bayılıyorum.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) istersen sanada yollayayım bu enerjiden :)))

      Sil
    2. kim istemez ki? Gönder gelsin.:)))

      Sil