12 Mart 2015 Perşembe

Okuma Halleri | Allah De Ötesini Bırak 2-Uğur Koşar


Geçtiğimiz günlerde epey kitap okudum şimdi onlar hakkında konuşmaya başlayabiliriz :) 
İlk olarak Allah De Ötesine Bırak 2 kitabına öncelik verdim. Serinin ilk kitabını da okuyup yorumlamıştım ; hatırlamak adına bir TIK.



 Bu kitabı okuduğum sıralarda derinden bir arınma yaşadı ruhum . Çünkü Uğur Koşar' ın da dediği gibi " İnsan, zihnini kullanmasını bilmiyor " . Doğru bilmiyoruz. Ne istediğimizi , neyi nasıl dileyeceğimizi bilmiyoruz. Sadece günlük kaygılarımıza , sabırsızlıklarımıza, hırslarımıza yenilip umutsuzluğa düşüyoruz ve kemiği olmayan dilimize yenik düşüyoruz.



 Kendimi eleştirecek olursam kendi hayatım ve geleceğim konusunda çok endişeliyim hatta bazen ya da sık sık artık umudum kalmadı bir iş sahibi olamayacağım deyip duruyorum. Etrafım ise hala umutlarının olduğunu, zamanı olduğunu , tüm bu hayal kırıklıklarının ve 5 yıl okumanın bir sebebi olduğunu söyleyip duruyor. Bana sorarsanız ... Kitabı okuduğum sürede oldukça kendimi frenlemiştim. Sonra beklediğim haberin olumsuz olduğunu öğrendim ve tabi ki " zaten biliyordum " deyip içime kapandım , umutsuzluğa düştüm halbuki kitapta da yazdığı gibi bunu böyle dememeliydim. 
Nasıl bilebilirim ki. İmkansız gibi görünen bir çok güzel şey olmuştu hayatım da hamd olsun. 


Allah De Ötesini Bırak 2 bence herkesin okuması gereken bir kitap bana göre ! Kendimizi her daim frenlenmek gerekiyor hayatta çünkü çok kaptırıyoruz ve bir çok değeri göz ardı ediyoruz. 

Arka Kapak :
...
Bazen hayat hayallerini alır elinden ... Demek ki Allah sesini duymak istedi. Kalbini ve elini açarsın hemen sığınırsın seni yoktan var eden Halik'e. İşte bu buluşma ne güzel bir buluşmadır...Kalbin gerçek aşkına kavuştuğu andır.
...

12 yorum:

  1. Bende ilk kitabı okumuştum çok beğendim, bu da çok güzele benziyor hemen okumalıyım :) yazı için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederiiim asıl okuduğun için ben teşekkür ederim :)

      Sil
  2. ben de okuyacağım bu iki kitabı inşallahh.. niyetimde.

    YanıtlaSil
  3. Ruhlarımızı dinlendiren kitaplara ihtiyaçlarımız var..okunacaklar listesine ekleyeyim...esen kalın..

    YanıtlaSil
  4. Kitap gayet güzel.. özetle bana "Allah var gam yok" sözünü hatırlattı..

    YanıtlaSil
  5. ay ben en çok fotolarını seviyom senin yaaa :)

    ya baksana benim blogda sağ köşede bak insta var blogçu arkadaşlar açtı benim için sen de katılsana ordan da bakayım ama fotolarınaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendimi belli ettim sanki ama profikim gizli deepcigim :)
      ayni fotolari paylasiyorum hatta bloga daha cok :)

      Sil
  6. ilk kitabı okudum bana çok iyi gelmişti,
    bir de bugün üçte buraya gelecekmiş aslında kitabımı imzalatsam fena olmaz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkincisi daha iyi gelicek eminim ^_^
      Cidden miiiii :)
      İmzalat bence yaaa süper olur süpeer

      Sil