11 Mart 2015 Çarşamba

Mini Alışveriş | H&M - LOFT

Herkese merhabalar :)
Her ne kadar Kombin postlarına uzunca bir ara vermiş olsam da bu blog gittikçe günlüğe dönmüş gibi görünse de durum böyle değil :) Moda alanına ilgim her daim mevcut. Sadece fotoğraflarımı çekecek kimsem yok ve bu yüzden kombin postu yok ortalıkta :) En azından alışveriş yazılarım ile modaya olan ilgimi hatırlatayım dedim ! Bakalım  neler almışım ; beğenecek misiniz?


ilk kare ön gösterim olsun :) Beni bilen bilir kıyafete çok para harcamam. İndirim zamanı zaten ucuza , kaliteli şeyler yakalarım ama şansıma ben yeni sezondan da ; hemen tükenebilecek şirin, ucuz ürünler bulurum. Bu alışverişimde ; Ful dantel üstüm ve merserize altı kupürlü bluzum H&M 'den . Jean pantolonum ise Loft.
Haydi detaya geçelim ;


 Fiyatı ; 24.90 tl | Dantel ve kupür detaylara bayılıyorum ! Bu yüzden görünce dayanamadım <3 Hatta o kadar çok kişi üstümde beğendi ki bluzumun iki kolunu da bir yere taktım ve ipi çekildi . :/ Hep nazar hep :D Neyse bluzun tarzı " crop top " yani kısa üstlerden ve ben bunu yüksek bel jeanler ile kullanmayı planladım. Çok ince bir yapıda olduğu için içine kesinlikle siyah askılı bir şeyler giyiyorum tabi giymemek gibi tercihinizde olabilir ; size kalmış :)


İspanyol paça jeanler kalp ben :-D Bana yakıştığına inanıyorum birde ufak tefek olduğumdan boyumu daha uzun göstermemi sağlıyor :) Daha ne olsun dimi . Loft ta iki alana iki bedava gibi bir olay mevcut. Ama ben ikinci bir ürün seçemedim bir tane ile yetindim ^_^


Dantel aşkına !! Bu bebeği teyzem hediye etti.(34,90 tl) Kendisini yüksek bel kalem eteğim ile kullanacağım ve kullanacağım günü iple çekiyorum. Düğün haberleri geliyor yine kulağıma ( herkes yine evleniyor) elbet birinin düğününe nasip olur bu kombin.

Oldu o zaman herkese mutluluk getiren alışverişler diliyorum ; iyi günleeeer :***

14 yorum:

  1. Hepsi harika güzel günlerde kullanın . Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. " herkes yine evleniyor " :D çok iyiydi gece gece iyi güldüm
    Hepsi çok güzel aldıklarının güle güle giy, yarın bi H&M çıkartması yapıcaktım zaten, iyi oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haaha guldurduysem ne mutlu banaaa :))))Cok tesekkur ediyorummm :* git git super seyler var bol alisverisler diliyorum :*

      Sil
  3. Harikalar! Çok yakışacağına eminim... Renkli güzel bir blog, görsellerini de çok beğendim. İzleyiciyim. Ben de bol kahveli bloğuma beklyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa çok çok teşekkür ederimmm tüm güzel sözlerin için :)))

      Immm kahveye bayılırım kiii :***

      Sil
  4. Cok begendim canim benim güzel günlerdi giy cicilerini!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canııımmmm :***

      Sil
  5. h&m bluzunu çok beğendim, benim de zaafım var dantelli şeylere hatta bulabilirsem bu yaz dantelli bir elbise almayı plalıyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay ne güzel olur inşallah bulursun :)

      Sil
  6. her zamanki gibi seçimlerin çokoş ya tam sevdiğim tür giyiniyon sen spor ama zevkli :)

    YanıtlaSil
  7. çok güzel hepsi de güle güle giy canım :)

    YanıtlaSil