11 Mart 2015 Çarşamba

Holika Holika Artık Ankara'da !


Ben Antalya'da iken Ankara'ya Holika Holika ve H&M Home açılmış ya ! Sosyal medya yıkıldı resmen:) Gelir gelmez soluğu Holika Holika da aldım.Holika Holika bir kozmetik markası hemde Kore dünyasına ait bir marka. Dizilerinden dolayı Korelilerin ciltlerinin doğallığı ve kusursuzluğu hep ilgimi çekmiştir. İtiraf edeyim; oraya ait bitkilerden oluşan ürünleri kullanmak için birazcık heyecanlandım . Bu yüzden incelemek için koştum Armada'ya <3

Alışveriş kombin detaylarımı da araya sıkıştırayım :)

Cildim pürüzlü ve zaman zaman büyük sivilceler oluşuyor ayrıca gözenekli hah birde kuru :( Bu yüzden alacak listemin en başına BB kremlerini yazdım . Hatta Bir tek BB için gittim malum fiyatlar konusunda bilgisizim ve Armada'ya açılmışsa bu store ; hatırı sayılır fiyatlar olacağına emindim :) Hemen bilgilendireyim Rujları Mac kadar pahalı değil - The Balm ile yarışır. ( Bazı ürünlerinde the balm ile yarışıyor çünkü holika holika da 88 tl ye allık var ama the Balm da bu kadar değil ) Ama genel piyasa ile mukayese ettiğimde ne çok yüksek ne çok düşük fiyatlar. ( En düşük fiyatlı ürün ojeler 10-11 tl - el kremi 19 tl - Penguen şeklinde bir kaba sahip ) Örneğin ; Bu BB kremi  32 tl ye aldım. Performansı için şöyle diyebilirim ; mağaza çalışanının uygulaması ile bu tonuna karar verdik ve ben kapatıcılığı karşısında oo sağlıklı bir görünüme kavuşmak çok da zor değilmiş dedim çünkü cildimin rengi ile eşleşmesi ve ışıltısı bu markanın BB si için heyecanlanmama değmiş. Çalışan çok da problemli bir cilt bulmadı benim cildimi ama ben ona sadece cildimin problemli zamanlara denk gelmediniz de ondan dedim :)) Gözeneklerimin kapandığını gördüm ya , sürdükten sonra yumuşacık oldu ya yanaklar ben o hissi işte çok sevdim . Tabi bir de kokusu <3
(Sürdükten sonra cilt tonu ile uyuşması için 5 dk bekleyin ; panik yapmayın tamam mı :) )



Birde bu ürün gönlümü fetih etti ! YATIŞTIRICI JEL. Cildim makyaj ürünlerine özellikle allıklara, güneşe , lazere , ağdaya anında reaksiyon gösteriyor. Bu yüzden herhangi bir uygulama öncesi tüm vücuduma uygulayabileceğim bu markanın kültlerinden biri olmuş bir jel. 
Ürün özellikleri ;
- %99 oranında, el değmemiş Jeju Adası'ndan seçilen Aloe Vera yaprağı özü içerir. Cildinize ihtiyacı olan nemi sağlarken tahriş olmuş ciltlerin yatıştırılmasına yardımcı olur. 
Kullanım şekli
- Uygun miktarda alın ve vücudunuza uygulayın . Tüm cilt tipleri için kullanıma uygundur.

Daha kullanmadım ama BB sürülmeden önce böyle bir jel uygulandı ve bende alırken özellikle sordum yüzüme de uygulayabilirim dimi diye ; evet dedi. Deneyip göreceğiz :) Bununda fiyatı 35 tl idi .


Şimdilik benden bu kadar ! Aklımda kalan yumurta şeklindeki cilt sabunları (39 tl)  bir daha ki sefere inşallah. Açıkçası renkli kozmetik ürünlerinden çok , cilt ve vücut temizliği için olan ürünleri beni dahada heyecanlandırmaya başladı. 

9 yorum:

  1. Missha.da holika holika da sadece ankarada var bu kore markaları neden hep ankarada:( Of bide istanbul diyoruz hiçbişey yok ki burda:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AAA bizde sizi az kıskanmadık heheh :)
      Missha'dan haberim yok kuzum Ankara 'da olduğundan bile haberim yoktu ^_^
      Oraya da geliyormuş ; çalışan sırada İstanbul var dedi :*
      Merak etme yakındır kavuşursun :)

      Sil
  2. cok guzel urunlermiş bb cremi merak ettim iyi gunlerde kullanın sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eger ankarada yasiyorsan git bence ve yuzune uygulasinlar orda seni tatmin eder ya da etmez ona gore karar verirsin ama bizim BB lerimizden cok farkli dah iyi kapatiyor buna emin olabilirsin :) Cok tesekkur ederimm

      Sil
  3. benim de cildim çok hassas hemen sivilce çıkıyor, önerilerini dikkate alacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakalimm sivilcelerime ne etki edecek cok iyi gelirse ben sana mail atar burdan alirim baharim :***

      Sil
    2. canımm düşünmen yeter teşekkür ederim, öpüldünn :)

      Sil
  4. ben dönene kadar daha neler gelecek kimbilir. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Acilsin bosver dondugunde her seeey seni burda bekliyor olur :).

      Sil