25 Mart 2015 Çarşamba

Davet Ediyorum.




Postun amacı katıldığım bir çekilişin yayını ile kazanma hakkımı artırmak :)
 Tamam tamam tek kendimi düşünmedim sizi de bir güzellikten ve onun sürprizinden haberdar edeceğim.
 Öncelikle çekilişi yapan @eylemdelacroix öyle güzel ( maşallah diyorum her fotoğrafına) öyle tatlı ki ben anlata anlata bitiremem! 

Bu yüzden sizde tanıyın , okuyun  , haberdar olun istedim! 

Hem ŞURAYI TIKLAYIN çekilişine katılın şansınızı deneyin hem de onun muhteşem önerilerinden yararlanın isterim. Sadece blogunu değil instagram hesabından da takipleyin gerçekten pişman olmayacaksınız. Kalbinin güzelliği yüzünde ; iyi ki uzaktan da olsa tanımışım :)

İnşallah ben kazanacağım nihahahahaahah :-D


4 yorum:

  1. Canimmm ne güzel seyler yazmissin öyle, bu güzel düsüncelerin, sözlerin icin cok cok tesekkür ederim. Bitanesin sen! Iyi ki ben de seni tanima sansi yakalamisim, güzel insan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha fazlasını hak ediyorsun canım :*** Ben teşekkür ederimm samimiyetin için :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Ne guzel baktinda blogunda yer verdinnn , gozu gonlu guzel blog dostummmm :) tesekkur ederimmm.

      Sil