25 Mart 2015 Çarşamba

Baharı Getirdim Sizlere :)


Herkese merhaba ;)  Yokluğum boyunca kaçırdığım bir şey var mı ? Var ise hemen aydınlatın beni :))
 Peki ben neden yoktum ? ( Çok da umrumuzda diyenleriniz var mı yaaa eğer varsa kahrolurum :/ )  Merak edenler için söyleyeyim " kayın valide"  geldi onunla ilgilendik. Bu kelimeyi kullanmayı sevmiyorum , bazı ciddi işlerin samimiyetsizliğini de sevmiyorum. Her şey son zamanlarda çok zor. Anlayan anladı bence ! Daha  detaya inersem ağlayacağım yine :(

 Neyse sevimli bir merhaba adına alttaki minnie benden sizlere göz kırpar dostlar :)


yukarıdaki girizgahı pas geçersek ; gelişme bölümüme baharı yerleştirdim :) 
Çiçeklerin sabırsızlığına , güneşin gözlerinizi kamaştırmasına ,


kuşların cıvıltısına , suyun sakinliğine şahit olun. :) 


şahit olduk mu ? olduysak resmen bir kutlama gerekirdi ;
   Güneşli havada ağaç gölgesinde oturmayı tercih edip; üşüyerek " Bahar'ın gelişi şerefine " tokuşturduk içeceklerimizi :) 
Bu Moschino | CocaCola dan eksik kalamazdık her ne kadar pembesini bulamamış olsak da :) 


Postun sonuç bölümüne ise sohbetimizi ekledim;
Aramıza Frida ' yı aldık . Son zamanlarda çok ama çok ilgimi çeken bir isim. Belki de hayatımda ilk defa biyografi okumak için can atıyorum.


o zaman bugün baharı yaşadık ve  günü bitirdik :) Herkese iyi geceler olsun :**

19 yorum:

  1. Canım arkadaşım; ne kadar da güzel özetlemişsin birlikte geçirdiğimiz bugünümüzü! Frida; gönlümün şen bacısı... Senin de ruhuna işemiş olması ne hoş... Günlerimiz parlak, sohbetimiz baki olsun!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah tatlım :) beğenmene çok sevindim :***

      Sil
  2. resimler çok iç açıcı Özge'm. ''kayınvalide'' lafını bende sevmem yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kerimemmm benim içini açtıysam ne mutlu banaa :)

      Sevilecek gibi değil o kelime :/

      Sil
  3. Yine harika bir post olmus, baharin kapinin önünde olmasi ne de güzel, ne de ic acici. Artik hayat tüm aksiliklere ragmen günesle bin kat daha güzel olucak! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah güzel bir bahar ve ardında şahane bir yaz vardır canım , umut ediyorum :)

      Sil
  4. ay içim ferahladı yine her zamanki gibi. sen hep ferahlatıcısın ki :) kayınvalde ile sıkıntı yoktur umarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heheheh :)

      bilmiyorum bir şey diyemeyeceğim :)

      Sil
  5. Çok güzel fotoğraflar. İçim açıldı. Tam da bugün ben de bahar moduna girmişken... Çok teşekkürler, sevgiler... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mutlu olduuum ben teşekkür ederim ^.^

      Sil
  6. bak ama son yazımaaaa :)

    YanıtlaSil
  7. bahar gelmiş hoşgelmiş :))
    kayın valide işleri incedir...
    anladık biz onu :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşasıııııııııııınnn :) Anladın dimi birileri beni anlıyor yihuuu :)

      Sil
  8. Bahar gelsin yaz gelsin! :)

    Ben de beklerim! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amaaaa güzellik getirecekse gelsin ;))) Yoksa ağırdan alabilir hahah

      Sil
  9. frida benimde kesinlikle çok merak ettiğim bir şahsiyet.
    kitabın yayın evi ve yazrını verir misin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. D&r da iki kitabını gördüm ama henüz almadım nabrutcuğum . Son kare de kafka okurun bir sayısından :)

      Sil
    2. Hİİ tamam anladım :) alırsan paylaş mutlaka bekliyor olacağım :)

      Sil
    3. aldığımda kesin ama kesiiiiiin paylaşırımmmm :) öpüyorummmm :****

      Sil