10 Mart 2015 Salı

Anlatacaklarım Varmış ; Anlatmışım.


Merhaba :) Döndüm ben ; bozkıra ! Güzel haber veremiyorum sizlere ve  evet bu sefer her zamankinden daha zor kabullendim , üzüntüme yenildim, çok zor dedim "hayırlısı buymuş" diye ama yinede dedim zaten demeyip ne yapacağım demi ; elden ne gelecek... :( 
(Bilmeyenler için hatırlatayım; Antalya'ya bir bankanın sınavı için gitmiştim. Sonuç, başarısız.)
Ardımda ise  kocaman bir güneşi , masmavi bir denizi , ılık bir esintiyi bazende çok kızgın bir gök gürültüsünü , ara ara yağan yağmuru ve mis toprak kokusunu , keyifli - kalabalık sohbetleri ve canım aşkımı bıraktım. Sizlere neler getirdim peki :) Hadi anlatayım ;
(Fotoğrafların kalitesi yüzünden peşin peşin özür dileyeyim :( Orijinalleri sevdiceğimde bendekiler instagram hesabımdan)


nasıl güzel bir pazar geçirdim bu kocaman güneşin altında sevgilimle el ele yürüyerek <3 


Duyuyor musunuz insanların cıvıltısını ? Size de geçiyor mu güneşin sıcaklığı ... Biz buralarda yürürken dedik ki bir piknik sepeti alalım bir de kırmızı kareli sofra bezi ha birde şu katlanabilir iki tane sandalye  :) Pazarımız hep böyle geçsin  ; diledik.


Kahvem ne kadar şanslı dimi  :) Ya ben ? Burada saatlerce oturup denizi bazende denizin üzerindeki kuş sürülerini izleyebilirim. Bu eve ziyaretleri sıklaştırmalı ^_^



Bu fotoğraf cumartesiden ; sevgilimin geldiği günden ... yine bol yürümeli günden ... el ele 


Oppsss .. Sağlıksız içerik ! Ama sıcacık bir sohbet , loş bir ortam ımmm misss :) Sadece yeni tatların keşfinde idik ve evet ben ne içersem içeyim alkollü olarak ilk bardağın son yudumunda baş dönmesi yaşıyorum :D O yüzden baba ve sevgili yanı dışında limonata , kahve , çay ve ayran dışında bir şey içmem yasak :) Gerçek.


Hadi çok konuştum yine ; yatın uyuyun ve yarın , yarından sonraki günlerimiz güzel haberlerle , fırsatlarla , şanslarla dolsun ! Çok isteyin çok dileyin !! Öperimm :**
 Vedam da çok afilli oldu kabul edin :) Yakamoz yakamoz <3

14.02.2015 - 09.03.2015 | ANTALYA
PART 2

14 yorum:

  1. hayırlısı olsun cnm ya.. inşallah herşey bundan sonra güzel olur....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin insallah canim benim :)
      Cok tesekkur ederim :*

      Sil
  2. Fotoğraflar ortam harikaaa, içindeki aşk hem karelere hem de yazıya yansımış sankii..
    Mülakat için de üzülmemek lazım diyorum.. Belki bir sonraki ;)
    (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Begenmene , hissetmene cok sevindim ^_^ İnsallah bakalim daha neler gorup yasayip deneyimleyecegiz :-) Cok tesekkur ediyorummm :-*

      Sil
  3. canım benim hiç birşey için sıkma canını. inşallah en güzeli olacak ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsallah bebek oyle unut edip bekliyorum bakalim :-) Cok tesekkur ediyorummmm guzel destegin iciiin :-*

      Sil
  4. hayırlısı payetcim. inş. güzel kapılar açılır. Allah büyük. güzel anılar toplamışsın en azından :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım benimmm inşallahhh :)
      Topladımmm güzel olmuş dimi ^_^

      Sil
  5. Fotograflara yine icim gitti, o denizin verdigi huzur bambaska. Sen güzel canını sıkma, her seyin bir sebebi vardir, bunun da vardir elbet, daha güzel seyler olacak buna inan. Cok öpüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oraya taşındığımda , Türkiyeye olurda gelirsen Antalyada misafirim ol eyleeeeem çok çok çokmutlu olurummmmmm :)
      İnşallah canım inşallah , umut ediyorum :)

      Sil
  6. fotoğraflar şahane anlattıkların da :)

    YanıtlaSil
  7. olsunmuş, boşver gitmeseydin bu anıların olmayacaktı (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her şeyde varmış bir güzellik bir hayır dimi :))
      İiyiki varsın , öperimm:***

      Sil