24 Şubat 2015 Salı

Uzun Uzun Anlattım...


14.02.2015-24.02.2015 | ANTALYA
PART 1

Herkese merhabalar :) 
14 Şubat gecesi işsizlik statümde bir fark yaratabilmek adına yollara düştüm ve Antalya'ya geldim. 1.5 yıldır Ankara'da şansımı denedim bir de burayı deneyeyim diyerek çıktım bu yola. Kısmet dedim. 


Sınavım çok iç acıcı geçmedi zaten ne zaman geçti ki :) Sonuçlar bana ya sürpriz oldu ya da zaten biliyordum dedirtti . Bu durum kendime olan öz güvenimi tamamen kaybetmemden ! Sınav sabahı 1001 suratla sınavdan çıktım ; evlerine misafir olduğum sevdiceğimin ailesi ve bir kaç akrabaları ile kahvaltıya götürüldüm ve o kadar naziktiler ki suratımdan anlayıp hiçbir şey  sormadılar sınav hakkında sadece geçmiş olsun ; hadi hakkında mutlu, hayırlı haberler inşallah dediler :) Köyüm Gözleme  ve bu iyi dilek bana sınavı azıcık unutturdu.


Sonra ki günler stres ve heyecanlı idi. Sonuç beklemece ... Bu durumda tahmin edersiniz ki zaman bir tek bana akmıyordu sanki ... Biraz Antalya turu , deniz havası iyi gelir diye düşündüm :) Madem buradayım tadını çıkarayım dimi :) 






Anladım ki bu zaman zarfında Antalya'nın da kışı var ! Ankara kadar soğuk sadece kar*ı yok. Bu yüzden yağan yağmur ve çıkar fırtına o kadar hiddetli ki sizi eve kapatabiliyor . 3 günüm falan evde geçti hal böyle olunca okudum . Biraz arınmak , ruhumu doyurmak çok iyi geldi. Kitaplarım için ayrı ayrı post yapacağım şimdilik sadece foto ekledim ; açıklamasız.





Güneşi tepemde hissettiğim an dışarı attım yine kendimi ve tabi ki alışveriş yaptım :) Ama niyetsiz idi gerçekten denk geldiler :) Aldıklarım( ayakkabı ve bileklik) ve gözümün kaldıkları ; 



rengini ne yaptıysam belli edemedim ; aslında çok tatlı bir yeşil:)

h&m

mango


zara
Şimdilik sonuç bekliyorum ve kendimi avutuyorum. Hayırlısı olsun ! 
İnşallah BAŞARILI olmuşumdur.



22 yorum:

  1. hayırlısı olsun bebeğim üzme kendini.
    manzaralar çok iç açıcı öpüyorum :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah en hayırlısı olur kerimem ama biliyorsun iş şart bu yüzden inşallah balarılı olmuşumdur !

      Bana iyi geldi sana da iyi geldiyse ne mutlu ♥️

      Sil
  2. Canım hakkında hayırlısı olsun inşallah
    hep pozitif düşün yüzündeki gülümsemeyi hiç kaybetme sakın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiiiiin inşallah tatlım ♥️

      Deniyorum , çabalıyorum bunun için :)

      Sil
  3. canım payetcim Allah gönlüne göre versin inşallah :) cicilerin de çok güzel güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiiiiiiin tatlıııım ^.^

      Teşekkür ederimmmmmmm daha cicileri senin olsun :)

      Sil
  4. İnşallah üzüldüğün gibi değilde harika haberler alırsın bu üzüntülerin gelecekte aklına gelince gülümsersin ne günlerdi yaa diye ben ilk atama döne minde öyle hissetmiştim şimdi bazen aklıma gelir ogünler. Sevgilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah :)
      Ayy gelsin artık o günler gerçekten bende gülümseyerek anayım bugünleri :)))
      Çok teşekkür ediyorum güzel dileğiniz samimi yorumunuz için :**

      Sil
  5. Canim benim her sey gönlünce olsun insallah. Aldiklarin da cok tatli güle güle giy kuzuum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsallah eylemcik :)

      Cok cok tesekkur ederim.

      Sil
  6. Sen en azından şansını denedin, ileride keşke demeyeceksin, bir de öyle düşün :)
    Hakkında hayırlısı olsun, nerde mutlu olucaksan orda olsun. Çok içten diliyorum. Sonuca kadar kendini meşgul et :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Samimiyetin ,içtenliğin ve dileğin için çok çok çok çok teşekkür ederim ,; inşallah en hayırlısı olur :) meşgul etmeye çalışıyorum ciddi anlamda :)

      Sil
  7. allah, gönlüne göre versin yavru,
    sabırla okudum en altta sonucu yazdın sandımdı (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin kuzummm ^.^

      Valla o sonucu korka korka sabirla bende bekliyorum bazen de beklemiyorum ouf karisigim :-)

      Sil
  8. güzel haberlerini bekliyorum.
    demek o güzel fotoların nedeni antalya.. hımm.
    oh yess, blogger do it better!
    :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah hayırlısıyla canım ♥️

      Sil
  9. Fotoğraflara bayıldım. Yazın gitmeyi çok çok çok istiyorum, planımı geçen yazdan yaptım. Şimdi görünce içim gitti :) Umarım güzel sonuçlar alırsın sınavından :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah gelşrsiiin :) Yazın çok daha güzel zaten ..

      Canım benim inşallah inşallah ♥️♥️♥️

      Sil
  10. Merhaba blogunuzu cok begendim.Ben ve arkadasim blog uzerinden 8 Mart Dunya Kadinlar Gunune ozel blog tanitim etkinligi duzenliyoruz bir cok kategoriler var hangisi size uyarsa ona yazilip diger bloglar tarafindan kesfediliyorsunuz.Katilirsaniz cok sevinirim daha dogrusu bu blogu okuyan herkes katilirsa cok mutlu olurum,gelin blogunuzu tanitalim :) http://izmirleydisi.blogspot.com.tr/2015/03/8-mart-blogger-bulusmas-8-march.html

    YanıtlaSil
  11. hakkına hayırlısı olsun canım...

    YanıtlaSil