1 Şubat 2015 Pazar

Rehber #16


Sonunda Şubat! Sizi bilmem ama bu Ocak ayı benim için geçmedi. 28  çeken bu ayın su gibi geçmesini diliyorum tabi sorunsuz bir şekilde :)  Bu ayın ilk postu da süs püs hakkında olsun istedim. Bazen ne kadar bıkkın - sıkkın günler geçirsek de içimizi dışımız ile kamufle etmemiz gerektiğine inanıyorum :) Yani yıkılmadım ayaktayım imajı içiiiin kırmızı ve  pembe ruj seçimimize yardımcı olacak bir iki görsel buldum . Gayet her iki renkte kozmetik stokumuzun olmazsa olmazı. Ruj tercihlerim sanırım en başarılı olduğum alan olmuş görsellere göre :) Kapmışım bir şeyler :*



13 yorum:

  1. Ben esmerim ama turuncu tonlarını çok seviyorum amaa sanırım yakışmıyor :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Turuncu renk ile bilgi bulursam paylasirim kuzucum.ama dert degil fondotenle bir ton acarsin cildini o sevdigin turuncuyuda surersin bence :)

      Sil
  2. renkler şahane payetcim :) ama benim gözüm koyu tenliler için olanlarda da kalmadı değil :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana her renk yakışırrrrr kuzummmm :****

      Sil
  3. Nedense koyu tene olduğu kadar açık tene de koyu ruju yakıştıranlardanım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olabilir aslındaaa ^_^

      ama ben beyaz tenli olsam koyu renk tercih etmem , çok ben burdayım demez mi dudaklar :-D

      Sil
  4. hiç anlamadığım bi konuya gayet bilgi sahibiymiş gibi yorum yazayımmm :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özge de bu yorumu okuyunca bi gülsün neşelensin :-D

      Sil
  5. Ben tene bakmadan her rengi sürenlerdenim sanırım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) bence çok şanslısın her renk gidiyor o zaman sana

      Sil
  6. rujumu sürdüm öyle okudum bu postu:)
    fazlasıyla etkilendim yani:)
    sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heheheh
      Ne talısın ♥️
      Öperimm :****

      Sil
    2. bende rujlu rujlu öperim:)

      Sil