9 Şubat 2015 Pazartesi

İnci.




Haftalarca bir çift inci küpenin peşindeydim ! Zara sanırım en minnoş aynı zamanda en zarif takısını tasarlamış. İlk görüşte aşktı bizimkisi <3 Ki inciden nefret eden ben ilk defa bu benim olmalı dedim ; nefretten aşk doğdu sanırım :) Neyse uzun zaman aradım ve sonunda Panora - Zara şubesinde sevgilim tarafından hediye olarak kavuştum kendilerine . Sevgililer günü bahanen mi hayırdır dediğimde benim sevgilimle her günüm özel, her zaman alırım ,sevgililer günü de neymiş diyen adam yeter artık kendine beni aşık et et et nereye kadar :)
 Bu adamla kafayı bozacağım öyle seviyorum <3 






21 yorum:

  1. Woow cok zarif. Inciye bayilirim ayrica bunlar da harika :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım bende incisever olacağım :)

      Sil
  2. Gerçekten çok zarif çok çok hoşmuş güzel günlerde kullan :)
    Bir dahaki Zara çıkartmasında ben de bi bakayim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim , inşallah :)

      Yeni sezonda zaranın takıları bir harika gerçekten ^_^

      Sil
  3. bende bayıldım çok zarif güle güle kullan.. gerçek sevenlerin günü mü olurmuş çok haklı sevdiğin adam muhabbetiniz baki olsun ^^_^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederiz , amin inşallah :)♥️

      Sil
  4. çok zarifmiş gerçekten canım güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  5. Çok güzelmiş iyi günlerde kullan :))

    YanıtlaSil
  6. Güle güle kullan çok tatlışmış. Ben hala incileri sevemedim gitti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay bende hiç sevmiyordum hiiiiç ama işte büyük konuşmicakmışım :))))

      Sil
  7. cokkkkkkkkkkkkkkk guzel kocaman sevdımmmmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bendeeeeeeeeeeeeeeeee ♥️♥️♥️

      Sil
  8. Gerçekten çok güzelmiş ben inci çok severim. Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh bayılarak kullanıyorum , teşekkürler kızlaar :)

      Sil
  9. Merhaba , bir blog etkinliğinde sizi keşfettim ve izleyiciniz oldum sevgilerimle .
    Cafe Tigris
    Tigrisdriver.blogspot.com

    YanıtlaSil
  10. blog keşif etkinliğinden geldim, takibe aldım, bana da beklerim tatlım
    http://meleginhediyeleri.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil