10 Şubat 2015 Salı

Geçmiş Günlerin Dedikodusu.


Bugünden başlayacak olursam dedikoduya ; pamuk gibi bir görüntüyle güne başladım. Ne kadar temiz ne kadar sulu ve ne kadar narin... Soğuğun kırıldığı bu güzel havada hissettiğim tazelik ve dün elime ulaşan ufacık bir şans ile sanırım bir kaç gün sonra bir yerlere gideceğim. Hep derim ; katedilen yollar ya hiçbir şey içindir ya da çok şey içindir. inşallah benimki çok şey içindir ; dua edin :) Tek başıma çıkmak zorunda kaldığım bu yolda başıma gelebilecek her şeyin hayırlısı için.


Geçmiş gün tam net hatırlamıyorum ama annemle optimuma gittiğimiz bir gündü. Madame coco annemin favori mağazası ; sürekli bir şeyler indirimde olunca birde burnumuzun dibinde olunca hiç kaçarı yok ; sürüklüyor peşinden. :) Ne giydim postuna verdiğim 1 yıl aranın utancıyla af dileniyor bu foto.

deri ceket - vero moda | pantolon - lewis | çanta&bot  -  zara | kazak - lcw |
Ben Kore dizilerinde ki aşkı izlemeyi , yabancı romanlarda ki aşkı okumayı seviyorum. Pembe dizi tadında olan bu kitap bir Türk yazar tarafından yazılmış ,çok sıradan bir konu işlenmiş ama o kadar akıcı ki bir çırpıda bitiveriyor.Bazen beni yormayan kolay kitapları seviyorum ama asla diz üstü edebiyatı tercih etmiyorum. Bu kitabın postunu ayrı yapacağım ; ön gösterim olsun :)


İşin içine aşk girince ortaya çok sevimli şeyler çıkmıyor mu ? Bahanesi sevgililer günü olsa da şubatta çok orijinal şeyler bulmamız mümkün. Tek sıkıntıları fiyatları bence ! Yani daha ucuz olabilirler. Ya da sevgililer gününe özel olmasa ve her daim biz böyle şeyler bulabilsek :)
 Almak isteyen olursa açık adres ; Panora - Mudo.


Bu tarz yazılarımı seviyorsanız dahası için " Geçmiş Günlerin Dedikodusu " etiketine tıklayabilirsiniz.

17 yorum:

  1. inşallah o yollar ve emek çok şey içindir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiiiiin baharım ♥️ , inşallah :)

      Sil
  2. özledim cnım senı ve gecmıs gunlerını de senı de kahve keyfını de cok sevdım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kelebekkk ; samimiyetin içtenliğin nasıl mutlu ediyorsun beni çok teşekkür ediyorum çok ♥️:****

      Sil
  3. evet fiyat feci ama ama ama çoook tatlıymış.
    ayrıca sen kilo mu verdin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok aslında 49,8 den 48,5 a düştümmm o kadar belli oluyor mu :))))))))))))))))))

      Sil
  4. karlı günde bırak alışveriş yapmayı, evden dışarı çıkmayan bir insanım. keyifle okudum yazını.tadını çıkarmışsın günün, ne güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keyif verdiyse yazım gerçekten çok mutlu oldum , teşekkürler :)

      Sil
  5. canım güzel bir yazı olmuş aynı zamanda blogunu çok begendim takibimdesin :)) Bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil
  6. Merhaba!
    Blogunuzu etkinlikte gördüm. GFC den sizi takibe aldım, ben de beklerim.
    www.nowacraft.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. gerçekten keyifli bir yazı olmuş ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  8. Blog keşif etkinliğinden geliyorum sayfanı gfcden izliyorum bana da beklerim :)
    http://kirmiziruganayakkabilarim.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  9. Great photos!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    YanıtlaSil