29 Ocak 2015 Perşembe

Tüm İhtiyacımız Olan...


Zaman ; akıp boşa giden yegane olan şey ! Verimli kulanamadığım cömertçe sunulmuş kavram. Daha dün gibi şu saati koluma taktığım an - mezuniyet günüm- o günden bu güne bir tuğla koyamadım ya hayatıma ! Beklemeye terkedilmiş bu zaman dilimi umarım artık anlamını bulur ve bir gaye için tüketilirsin benim için ♥️



Eatclean furyasına kapılıp giden ara öğünlere ara verip anne elinin değdiği mis gibi bir hamura ne dersiniz ? Kalorilerin hesabını tutmadan , sırf yemek için değilde zevk alarak yemek yemek. 


Okumak ! Kendinizi ve ya karşınızdakileri anlamaktansa bir süre herkesi boşverip olmayan insanların hayali duygu ve düşüncelerinde kaybolun. Biraz mola verin.


Merak. Birazcık bilmek istiyoruz ya ne ,nasıl, ne zaman olacak ? Vazgeçin ! Her şey yeri ve zamanı geldiğinde zaten olacak. İsteseniz de istemeseniz de ! ( Bunu ben yapamıyorum ama siz yapın :))


Gülmek. Olumsuzlukların ve sıkıcı havanın sizi çepeçevre sardığı bazı zamanlarda elinizin altında olan bir şeyler ile kendinizi avutun. Zor değil! Biraz kendinizi kandırmaca biraz oyalamaca.. Kime ne zararı olabilir ki :) 



10 yorum:

  1. merhabalar, sizi yeni keşfettim ve sitenize üye oldum.bana da beklerim...
    http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim , hoşgeldiniz :)

      Sil
  2. Merhaba ne kadar güzel, samimi bir yazı olmuş yüreğine sağlık. Benim şu an ihtiyacım olan şey tatil :)
    Sevgilerimle blogkizsalseyler ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :)
      Çok teşekkür ederim güzel yorumun için :*
      Ahhh tatil düşünmek için yazı bekliyorum elbet ona da ihtiyaç fazlasıyla var :-D

      Sil
  3. En ihtiyacımız olan şeyler...

    YanıtlaSil
  4. Ne de güzel dile getirmissin. Seviyorum bu düsüncelerini. :)

    YanıtlaSil
  5. Anne elinden hamur, kitap ve misss kibi kahve... şu tipiki karlı günde, ne güzel başlıklar, huzur veren. Teşekkürler, sevgiler... :)

    YanıtlaSil
  6. daha yavaş, daha sakin, daha mutlu :)

    YanıtlaSil