7 Ocak 2015 Çarşamba

Süs Püs Meseleleri


Herkse merhaba :) Epeydir süs den püs den konuşmuyoruz sizinle dimi ? Hadi açılışı yapalım o zaman :) Sizler geçtiğimiz günlerde sayfalarınızı indirim haberleri ile doldururken ben sadece okumuş bir parça bir şey almamıştım :) İndirim bitti onum oykmuş bunum yokmuş demeye başladım ve eksiklerimi malesef indirimsizaldım... İyi mi yaptım kötü mü paylaşayım dedim ! İndirim gerektiren bir ürün yok zaten içlerinde çünkü fırça dediğiniz inse dahi kalmadan bitiyor o günlerde sonra oje ve türleri indirime dahil olmuyor. Göz kalemi de genelde öyle ...


Eklips marka fırçaları günü kurtaran cinsten ; çok çok çok iyi işler veren tek fırçası bana göre kapatıcı ve far (karıştırıcı ve dağıtıcı olarak) fırçası. Aydınlatıcı için üretilen fırçası (yelpaze şeklindeki) herkesin dediği gibi hiiiç işe yaramaz ! Daha fazla kıla sahip olsaydı belki ... Profesyonel makyaj gerektiren zamanlar için RT fırçalarının setlerini edineceğim tabi ki 14 Şubat indirimini bekliyorum bu güzellikler için :)


Son zamanlarda en çok istediğim şey ; nude (ten) rengi bir göz kalemi. Yapı olarak yumuşacık bir şeyler arıyordum ve gönül rahatlığı ile Flormarı öneririm ! Oldukça fazla sevdim <3 Sürümü çok kolay ( Gözümün içine kullanıyorum )


Bunların dışında biliyorsunuz çok oje sürmeyen birisiyim bordo- kırmızı- ten ve siyah renkleri yaz - kış kullanırım birde bunlara ek French Manikür yaptırmayı çok seviyorum :) Ama yaptır yaptır nereye kadar hemde inanılmaz vakit kaybı ! Bu yüzden kendi başımın çaresine bakabilirim dedim ve bu Flormar manikür setini aldım :) İçinde bulunan yapışkanlı kağıtlar sayesinde gerçekten profesyonel bir manikür uygulayabildiğimi söyleyebilirim :) Fiyat Bilgisi İçin TIK.


Süs Püs köşesinde son durum budur gençler :) Fotoğrafları aldığım gün gıcır gıcır iken çektim lütfen yanlış anlaşılmasın denemeden buraya yorum düşmüyorum :*

Süsü püsü elden bırakmayın , abartmadan en doğal renklerle ışıl ışıl ışıldayın :*

6 yorum:

  1. O Fan fırçadan bende hiç haz etmedim :/ Haklısın indirim zamanları ürün bulmak mucize gibi oluyor o yüzden bence iyi yapmışsın, güle güle kullan :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimiiii bedncede :) Zaten the balm ve RT fircalari icin indirim bekliyorum ve hemen kosuyorum ama genelde bombos donuyorummm

      Sil
  2. Güle güle kullan kuzum cok güzel seyler almissin. Göz kalemini cok begendim bi göz atacagim. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle bi bak eyleeem , hamur gibi o kadar rahat ki surumu. :)

      Sil
  3. önerilerini çok sevdim teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. Eklips'in fırçaları oldukça güzel iş görünüyor. Göz kalemini ben de çok beğendim bir bakacağım. Ben de seni bloguma beklerim. Sevgiler.

    YanıtlaSil